TOO TRILL Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg får opp en blåskjerm og en feilmelding der det står at det er noe galt med en ev driverne mine og at jeg burde sjekke i driverbekrefteren. Så hvor kan jeg finne denne driverbekrefteren? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det som måtte være "A DAMN SHAME" er at noe blir oversatt til "driverbekrefteren". Bruker selv bare engelsk på PC'en, da er det lett å skjønne hva ordene betyr, og lett å søke på nett for å finne hjelp. Med slike 'norske' ord er det jo nesten umulig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Fant ut hva det var. Det heter driver verifier på engelsk og verifier.exe i windows. Jeg åpnet verifier.exe, men skjønte ikke så mye. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Fant ut hva det var. Det heter driver verifier på engelsk og verifier.exe i windows. Jeg åpnet verifier.exe, men skjønte ikke så mye. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Fant ut hva det var. Det heter driver verifier på engelsk og verifier.exe i windows. Jeg åpnet verifier.exe, men skjønte ikke så mye. Kan noen hjelpe? 6018695[/snapback] Jeg skrev "verifier.exe" i "kjør", eller "run" som det heter i engelsk xp. Det ser ut til at det er for å opprette mer korrekte innstillinger i de forskjellige driverne. Har du selv forandret på noen innstillinger, eller innstallert et nytt program, eller andre forandringer du har gjort med maskinen nylig? Du kan eventuelt forsøke med systemgjennoppretting. Det vil kanskje gjøre om en feil som har oppstått. Endret 30. april 2006 av gauters Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Verifier er jo ikke ment for sluttbrukeren. Den skal brukes av den som lager en driver. http://www.informit.com/articles/article.asp?p=22085&rl=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå