Theo343 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Spent gikk jeg inn på sidene og fant så godt som ingen varer? Hvorfor i alle dager ligger denne på topp? Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Spent gikk jeg inn på sidene og fant så godt som ingen varer? Hvorfor i alle dager ligger denne på topp? 6013579[/snapback] Her tror jeg suveren kundeservice faktisk setter denne som en nummer 1 for mange. Jeg har selv brukt denne "sjappa" et par ganger, og fått varene jeg har bestilt gratis tilkjørt på jobb. Nå har de sikkert et relativt beskjedent produktspekter men de skaffer i allefall alt Norek distrubiterer til en meget hyggelig pris. ( I de tilfellene jeg har handlet så har de vært billigere en komplett + at jeg har sluppet fraktutgiftene) Så jeg vil påstå at stort vareutvalg ikke er det samme som stor kundetilfredshet. Jeg er iallefall strålende fornøyd med Hardwareshop.no og kommer til å fortsette å benytte de når det slår postivt ut for min del. Edit: ser nå at vareutvalget er lik null,tidligere har det så og si speilet norek.no sitt vareutvalg. Endret 30. april 2006 av mullemeck Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Hvorfor har det blitt slik? vareutvalget? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 De ligger på topp fordi at den lista går etter gjennomsnittkarakteren uavhengig om det er 10 eller 1000 som har lagt inn erfaring. Lenke til kommentar
hardwareshop Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Hvorfor har det blitt slik? vareutvalget? 6015545[/snapback] Heisann! Det meste har kanskje allerede blitt besvart, men dette spørsmålet står vel fremdeles åpent. Den drastiske reduksjonen i vareutvalget (fra tidligere ca 4500 varer, til rundt 80 varer i dag) skyldes flere faktorer. Det viktigste er at det viste seg vanskelig å drive lønnsomt som liten aktør i en bransje med sterk konkuranse - og samtidig yte god service til kundene. Varer med sterk konkuranse, som finnes hos de fleste store webshoppene vil derfor fases ut fra vareutvalget, mens enkelte nisjeprodukter vil bestå. Skulle det være flere spørsmål, svarer jeg gjerne på dem. Mvh, Tomas H. Gulla (som utgjør 100% av de ansatte hos Hardwareshop.no) Endret 30. april 2006 av hardwareshop Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 kan/vil du bestille inn varer fra norek dersom det skulle være innteresant for en kjøper å bestille noe dere ikke har i vare-lageret? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvorfor har det blitt slik? vareutvalget? 6015545[/snapback] Heisann! Det meste har kanskje allerede blitt besvart, men dette spørsmålet står vel fremdeles åpent. Den drastiske reduksjonen i vareutvalget (fra tidligere ca 4500 varer, til rundt 80 varer i dag) skyldes flere faktorer. Det viktigste er at det viste seg vanskelig å drive lønnsomt som liten aktør i en bransje med sterk konkuranse - og samtidig yte god service til kundene. Varer med sterk konkuranse, som finnes hos de fleste store webshoppene vil derfor fases ut fra vareutvalget, mens enkelte nisjeprodukter vil bestå. Skulle det være flere spørsmål, svarer jeg gjerne på dem. Mvh, Tomas H. Gulla (som utgjør 100% av de ansatte hos Hardwareshop.no) 6016193[/snapback] Da er det jo positivt at "du" har gode tilbakemeldinger. Lykke til videre Lenke til kommentar
hardwareshop Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 kan/vil du bestille inn varer fra norek dersom det skulle være innteresant for en kjøper å bestille noe dere ikke har i vare-lageret? 6016339[/snapback] Nei det vil ikke bli gjort. Ventetid og utgifter til frakt for å ta inn enkeltprodukter vil nok ikke gjøre dette særlig gunstig for kunden heller. Det er nok av andre webshopper som fører Norek-varer. Så da vil jeg bare henvise til dem Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Synd jeg ikke rakk dere i starten hardwershop, det virker jo helt superb det dere holdt på med da. Men dere har fortsatt aktuelle varer, men jeg skulle ønske dere hadde eks. de mest populære CPU'ene, hovedkortene osv. Dvs. kanskje 1-2 AMD CPU boxed, 1-2 Intel CPU boxed, 1-2 HK AMD og samme for Intel. Det hadde dere gjort mye business på. For tiden er de mest populære AMD CPU'en X2 3800+ og Opteron165. Intel er litt vanskelig å si for min del. Men Pentium D 930 og 805 er populære valg. Amd HK så er Asus A8N32SLI og et av DFI kortene meget populære. Ta også inn 1 DVD brenner. BenQ sin DW1650 modell i sort selger som varmt hvetebrød. Videre burde dere ha 1 Datadisk. Hitatchi SATA 250GB har fått beste kritikken i tester. Ta også inn en 400GB. Av minne burde dere ta inn 1stk 2GB DDR-400 kit fra OCZ, Corsair, Crucial eller Patriot. Samt et DDR2-800 2GB kit. Dette utgjør ikke mange varer, men nok til at dere kan selge nesten komplette pc'er til folk. Endret 30. april 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå