Gå til innhold

Vet du hva som burde gått på TV?

Anbefalte innlegg

Jeopardy.

Vet dere hvorfor Vil du bli Millionær og Alle mot én er uutholdelig kjedelig? Femten timer med tørrprat mellom hvert spørsmål. Jeg vil ikke høre på kaklingen til 40 år gamle ugler som tror at kroppen til Sfinksen er en kamel. Jævla idiot familieprogram skrur av all jævla hjerneaktivitet, helvete. Sier noe om samfunnet vårt at slikt søppel går i beste sendetid. For ikke å snakke om den Klassekampen med Dan Børge Akerø. Hvis livet ditt er så kjedelig at du ser på en hel episode av det tvunge morsomme mimreoppkoket burde du henge deg, snarest. Det er ikke meningen at mennesker skal leve så lenge.

Men jo, Jeopardy!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeopardy.

Vet dere hvorfor Vil du bli Millionær og Alle mot én er uutholdelig kjedelig? Femten timer med tørrprat mellom hvert spørsmål. Jeg vil ikke høre på kaklingen til 40 år gamle ugler som tror at kroppen til Sfinksen er en kamel. Jævla idiot familieprogram skrur av all jævla hjerneaktivitet, helvete. Sier noe om samfunnet vårt at slikt søppel går i beste sendetid. For ikke å snakke om den Klassekampen med Dan Børge Akerø. Hvis livet ditt er så kjedelig at du ser på en hel episode av det tvunge morsomme mimreoppkoket burde du henge deg, snarest. Det er ikke meningen at mennesker skal leve så lenge.

Men jo, Jeopardy!

6013427[/snapback]

Konseptene både i "Vil du bli millionær?" og "Alle mot én" er bra. Men det er som du sier at all den tørrpratinga gjør det kjedelig.

Jeopardy var et bra program :) Hadde vært morsomt å fått det til bake på skjermen.

Lenke til kommentar
Jeopardy.

Men jo, Jeopardy!

6013427[/snapback]

Mer tørrprating mer tidsfordriv. Mer tidsfordriv mindre penger som eventuelt blir utdelt. Ellers vil jeg bare anbefale deg å få litt tolmodighet, så slipper du å hate disse programmene så intest. Fjernkontrollen ble funnet opp av den grunn, liker du ikke programmet så switch. Du har dine interesser og folk har andre. Deal with it.

Storparten av tv-seere på en lørdagskveld er voksene foreldre/besteforeldre (30 år - 99 år) Så når du blir like gammel kan vi se hva du er hypp på

Selv synes jeg ikke Tore på spore er noe kick heller, men da er det bare å ta seg til å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Jeopardy.

Men jo, Jeopardy!

6013427[/snapback]

Det virker som om du irriterer deg grenseløst over dette.. Hvorfor i all verden gidder du det? Er det virkelig verdt å ergre seg over noe man synes er tragisk? En sv politiker sa en gang: Prioriter nøye hva du velger å irritere deg over (elns).. Livet blir utrolig mye lettere hvis man er litt mer positiv.. Programmene som går på tv, blir satt opp etter hva folk vil se på. Vi bor i et land med demokrati, der flertallet bestemmer. Kanalene setter selvfølgelig opp det som flest vil se i beste sendetid.

Om du liker det eller ikke, er din sak. Hvis du ikke liker det - La vær å se på det ;)

Lenke til kommentar
Ellers vil jeg bare anbefale deg å få litt tolmodighet, så slipper du å hate disse programmene så intest. Fjernkontrollen ble funnet opp av den grunn, liker du ikke programmet så switch.

6015018[/snapback]

Hva i helvete er dette for noe? Jeg forbeholder meg retten til å hate hva som helst, om det så måtte være hester, lokomotiv, tv-program, eller den skakkjørte, nesevise kvasi-visdommen din. Hat velter opinionen. Opinionen bestemmer om Alle mot én skal få en ny sesong. Men du er vel for tjukk i huet til å gjøre to koblinger på en gang, med all den "smaken er som baken"-filosofien din. Hopp utfor ei bru.

Lenke til kommentar
(...) Prioriter nøye hva du velger å irritere deg over (elns).. Livet blir utrolig mye lettere hvis man er litt mer positiv.. (...)

Hvis du ikke liker det - La vær å se på det ;)

6015100[/snapback]

Jeg liker det når du forteller meg hva jeg skal tenke, gjøre og mene, Mojopin. Det gjør livet mitt så mye lettere.

Lenke til kommentar

Greit, hat det du vil - det skal selvfølgelig ikke jeg legge meg borti. Men legg frem argumentene dine på en saklig og moralsk måte. Det er ikke nødvendig å bruke ord som "Helvetes", "Jævla" o.l.

Hvis livet ditt er så kjedelig at du ser på en hel episode av det tvunge morsomme mimreoppkoket burde du henge deg, snarest. Det er ikke meningen at mennesker skal leve så lenge.

Men du er vel for tjukk i huet til å gjøre to koblinger på en gang, med all den "smaken er som baken"-filosofien din. Hopp utfor ei bru.

Det der er både umoralskt og usaklig.

Dessuten er det respektløst ovenfor andre som kanskje kan ha opplevd lignede hendelser i livet.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Greit, hat det du vil - det skal selvfølgelig ikke jeg legge meg borti. Men legg frem argumentene dine på en saklig og moralsk måte. Det er ikke nødvendig å bruke ord som "Helvetes", "Jævla" o.l.

Du la deg borti hva jeg valgte å hate, før du så hvor idiotisk du oppførte deg.

Nå legger du deg borti hvilke ord jeg velger å bruke. Må jeg lære deg å drikke av vannet?

Det der er både umoralskt og usaklig.

Dessuten er det respektløst ovenfor andre som kanskje kan ha opplevd lignede hendelser i livet.

6016309[/snapback]

Det der er bare ulogisk. De som har hengt seg selv har ikke mulighet til å lese HW.no. Tenke, Mojo, tenke!

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar

Jeg velger å tror at det er stoltheten din som hindrer deg i å trekke deg tilbake. Å henge seg eller hoppe utfor en bro, er ikke noe man kødder med. Høyst sannsynlig er det noen på forumet som har hatt gode venner/familie som har tatt sitt eget liv. Det er derfor respektløst av deg å nærmest latterliggjøre det.

Banning har med nettikette å gjøre. Voksne mennekser klarer å presentere argumenter med et vanlig språk.

At jeg i det hele tatt gadd å kommentere din negative holdning, beklager jeg. Du har rett, det er ikke mitt ansvar.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Jeg velger å tror at det er stoltheten din som hindrer deg i å trekke deg tilbake.

Piss. Jeg trekker meg aldri tilbake, særlig ikke fra slitne snillister som vaser og maser om "respekt for andre", "nettikette", "å presentere argumenter med et vanlig språk". Min mulighet til å uttrykke meg akkurat sånn som jeg føler for det blir ikke heftet av ditt plagsomme gnål. Skriv ned dette på baderomsspeil, kjøleskapsdører og håndflater.

Lenke til kommentar
Jeg velger å tror at det er stoltheten din som hindrer deg i å trekke deg tilbake.

Piss. Jeg trekker meg aldri tilbake, særlig ikke fra slitne snillister som vaser og maser om "respekt for andre", "nettikette", "å presentere argumenter med et vanlig språk". Min mulighet til å uttrykke meg akkurat sånn som jeg føler for det blir ikke heftet av ditt plagsomme gnål. Skriv ned dette på baderomsspeil, kjøleskapsdører og håndflater.

6016750[/snapback]

Flott ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns gjerne du kan stoppe med den banningen din i nesten hver eneste setning, jeg sier ikke at du skal, men jeg tar folk mer seriøst når de legger fram sin mening på en fin og grei måte, dette gjør nok noen andre og. :)

Jeg er forsåvidt helt enig i at Alle mot èn og Vil du bli millionær er kjedelige program, og at Jeopardy mye heller skulle bli sendt istedenfor disse programmene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...