Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dokumentar om Telenor på TV2

Anbefalte innlegg

Telenor driver med noe ulovlig. Flere politikere, post og teletilsynet, advokater og konsernsjef for Teletopia sier også det samme. Og etter denne dokumentaern sier telenor forstatt at de ikke driver med noe ulovlig? Men det finnes jo besvis på at de driver med noe ulovlig. Hvorfor er det ingen som gjør noe? Og husk Telenor eies av staten, og da vil det si at staten driver med ulovligheter..!!

Jeg blir så forbanna. I tillegg har post og teletilsynet klaget flere ganger på prisene til telenor, men det bryr ikke telenor seg om. Og så kom det en politiker som OGSÅ sa at telenor måtte sette den prisene, men det driter telenor i. Også fortsetter de med monopoliseringen sin. Jeg blir kvalm...

Og jeg kan ikke huske jeg har møtt en person som har et godt forhold til telenor. Kundebehandlingen suger. Det var jo også om en fyr på dokumentaern som ringte inn til telenor og sa at telefonen ikke fungerte. Og kunden vil gjerne ringe en viktig telefon. Da fikk de beskjed av telenor om å sende mail... hahahaha, det er helt sykkkt, spør du meg.. Går jo ikke ann å sende mail når telefonlinja er nede. Hahaha, dette sier seg at telenor ikke har peiling på noe...

Mvh

En forbanna telenor kunde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...