scarface15 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Har et problem med min 30gb ipod video. Når jeg spiller av en sang, vises ikke hvor langt sangen har gått, hvor lang den er eller volumkontroll. Alt annet funker perfekt. Dette er noe som har skjedd i det siste. Har prøvd å resette alt på ipod, men er fortsatt bøgga. Har sendt en mail til nettbutikken der jeg kjøpte den, men vil helst slippe å skille meg med den et par uker, så spør om noen har en fornuftig løsning på dette problemet? Endret 30. april 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har et problem med min 30gb ipod video. Når jeg spiller av en sang, vises ikke hvor langt sangen har gått, hvor lang den er eller volumkontroll. Alt annet funker perfekt. Dette er noe som har skjedd i det siste. Har prøvd å resette alt på ipod, men er fortsatt bøgga. Har sendt en mail til nettbutikken der jeg kjøpte den, men vil helst slippe å skille meg med den et par uker, så spør om noen har en fornuftig løsning på dette problemet? 6013240[/snapback] Prøvd å formatere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå