Hakke Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har sett litt på, og vurderer å kjøpe en iRiver H340. Jeg har sett noen si at det er mulig å spille av video med den? Det står jo ingenting om det i de ofisielle dataene jeg har lest om spilleren, så jeg lurer på om det er noen som har prøvd dette, og fått det til. Hakke Lenke til kommentar
JensL Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har en iRiver H320, som er samme spilleren, bare med 20 gb HD i stedetfor 40. Med de nyere firmware'ene går det helt fint å spille video. Jeg har ikke testa så mye selv, men det er mange som bruker denne funksjonen. For all mulig info om iRiver, gå hit: http://www.misticriver.net/ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Om du vil spille av video er Creative Zen Vision:M et mye bedre valg. Den har TV-utgang, større skjerm, og bedre oppløsning enn H340. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det hadde vært bra med en skikkelig artikkel som sammenlignet ulike video-alternativer, f.eks. Creative Zen Vision, Creative Zen Vision:M, Archos AV500, Archos Gmini 500. Tenker selv på Creative Zen Vision:M, men har hørt at skjermen skrapes opp så altfor, altfor enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå