qu3st Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Klarte nettopp å sparke til skjermkortet(har ikke sidelokk) Skjermkortet ble da selvfølgelig ødelagt Har testet et annet skjermkort så vet det var det som var ødelagt. Pc`en brukes hovedsakelig til spill, men jeg trenger ikke noe av de aller nyeste og dyreste. Jeg tenkte jeg ville bruke rundt 2-3k kr. Jeg har et MSI k8N NEO2 Platinum-54g nforce socket -939. Har sett litt på denne men vil være sikker på at kortet passer til hovedkortet. Takk på forhånd:) Endret 30. april 2006 av qu3st Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Siden det er et AGP hovedkort du har, så ville jeg nå i grunn anbefale deg et XFX GeForce 7800 GS skjermkort. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 eller dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30716 da sparer du noen kroner Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Takker for alle svar Men jeg har et annet spørsmål også, hvor lang tid tar frakten på de forskjellige butikkene? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Takker for alle svar Men jeg har et annet spørsmål også, hvor lang tid tar frakten på de forskjellige butikkene? 6014493[/snapback] Det er vel forskjellig fra butikk til butikk men det går ganske fort når de har det på lager.1-3 dager viss de har det på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå