MistaPi Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Trenger både S-Video og optical utgang. http://www.xbox.com/system/advanced+av+pac...atalog=cat%2dus Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...50&GrpID=1&s=pl Du har denne her, RGB-Scart for bilde, og optisk-digitalt for lyd. Den har dog ikke S-Video. Lenke til kommentar
Popeye Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Tror nok du må importere fra over dammen for å få tak i denne. Supervideo er for amerikanere som ikke har scart. De har på http://www.tronixweb.com for $20, og sender også til Europa! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Tviler på at TVer som ikke har scart inngang har S-video inngang. Uansett gir s-video mye bedre bilde enn composite via scart, syns derfor det er rart at denne adapteren ikke selges i Norge. Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 De har den på http://www.dvdboxoffice.com/ som sender gratis over hele verden.. [ Denne Melding var redigert av: zimen på 2002-10-06 20:06 ] Lenke til kommentar
CickNave Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 DVDboxoffice! Synd at spillene ikke går på den europeiske versjonen av XBOX (PAL). Billige spill! under 400 NOK. Funker den Advanced AV Cable? Bruker scart (sen som følger med) på et Widescreeen TV....vil jeg merke forskjell? Ps! Jeg har ikke Dolby sorruound så det er bildet jeg lurer på om det er forskjell Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ja, den anbefales selv på billige tv'er. Bildet blir helt stødig og flimmerfritt. Du ser lett forskjell fra kompositt'en! Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 13:58, skrev CickNave:DVDboxoffice! Synd at spillene ikke går på den europeiske versjonen av XBOX (PAL). Billige spill! under 400 NOK. 358kr eller noe ja :smile: Jeg bestillte nettopp Controller S, 2 dvd filmer og Time Splitters 2 derfra. 850kr! Det er noe annet enn her i norge ja. Og frakt er inkludert! Og ja, ntcs spill fungerer hos meg uten å gå inn på nermere detaljer for da blir vel tråden stengt.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Er det virkelig INGEN som har Advanced AV pack i Norge? Trenger den... :sad: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Komplett har mellom 20 og 49 inne på lager i skrivende stund :smile: Har også den i de 2 elkjøp butikkene jeg har vært innom i Oslo nylig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Denne du mente, b-duvaland? Den har de 1 stk av på komplett. Ser det ikke er den originale, har du peiling hvor lang ledning det er på denne? EDIT: Ser nå at jeg ikke kan bruke denne, jeg må ha optisk utgang også... :sad: [ Denne Melding var redigert av: RikkyRally på 2002-12-20 00:07 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Neineinei, denne her er den du skal ha. Eller kanskje du mener en annen kabel? Skal du ha optisk utgang er det der eneste muligheten, men det finnes jo uoriginale kabler også. Monster har endel fine (www.monstercable.com). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Den har jo ikke S-video... har forresten en sånn fra før. det er denne jeg er ute etter. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Den der ja (glemte den helt bort), jeg har aldri sett en slik en i Norge før, men du kan jo bestille fra en webshop i f.eks England? Den kan da ikke koste over 200,- der ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Har bestilt den på dvdboxoffice nå, kostet vel 22 USD sånn ca. Nå må jeg finne en s-video kabel til PS2, men det skal jeg vel klare å finne på elkjøp eller noe. Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Tror du finner den her Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Denne du mener? Det er det rette bildet, men det står Advanced Scart cable, og det er jo den RGB-saken jeg har fra før... :???: Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 http://www.xbox.com/System/catalog.htm?cat...tegory=adapters Det er den, men Akersmic må ha skrevet feil. De har jo standardkabelen på side 2. Sjekk linken for tilgjengelige adaptere, og ingen heter jo XBox Advanced Scart Cable. Men dyr var den. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Advanced AV cable finner du hvis du går ikke på xbox.com, men du finner den på f.eks den norske eller den engelske xbox siden, finner du den. Advanced AV pack finner du derimot ikke der. Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 de har advanced scart rgb cable greia på Lefdal strømmen , skal kjøpe den til uka.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå