real_4life Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Hei, hver gang jeg spiller kommer det sånne "istapper" (se bildet så skjønner du) i grafikken. Hvordan skal jeg få fjernet det. Det skjer hver gang jeg spiller Pro Evolution Soccer 5. Dessuten så lagger spillet litt, noen ganger henger pc'en seg fast også, jeg har et 7900GT skjermkort, 1 GB ram og x2 3800+ cpu. Hilsen real_4life untitled.bmp Endret 29. april 2006 av real_4life Lenke til kommentar
meeg Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hvilket bilde? Siste driver til både hovedkort og skjermkort installert? Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 ooops...går det an å se bildet nå da? hvordan kan jeg sjekke om jeg har siste driver til hovedkort og skjermkort? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Er det såkalte artifacts du får i grafikken din? Har du klokket opp grafikk kortet ditt og/eller CPU'en din da? Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Er det såkalte artifacts du får i grafikken din? Har du klokket opp grafikk kortet ditt og/eller CPU'en din da? 6013059[/snapback] pcen er uklokka, samme med skjermkortet. Det kommer lange "pinner" opp fra spillere overalt. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Prøv å installer de nyeste driverne til kortet om du ikke alt har gjort det. Er det forresten kun i dette fotball spillet du får de problemene der, eller er det flere spill du har plunder med som er av lignende karakter? Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Prøv å installer de nyeste driverne til kortet om du ikke alt har gjort det. Er det forresten kun i dette fotball spillet du får de problemene der, eller er det flere spill du har plunder med som er av lignende karakter? 6013121[/snapback] ny pc, så jeg har bare prøvd dette spillet...skal prøve CoD2 imorgen. Jeg leste et sted at man skal sette cpu til å kjøre med 1 prosessor bare når man spiller? er det riktig, hvis ja, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 En ting jeg glemte, skjermkortet er klokket av produsent hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå