d3vil Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 vil gjerne øke effekten i min volvo 460 turbo intercooler.har ca 124 hk fra før av.Har penger,så det er bare til og komme med ideer =) Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Luftfilter er jo et must.. Får fet lyd av det.. Ellers vil jeg anbefale effektanlegg.. Det er rå lyd av det på 400-serien Lenke til kommentar
dellorto2 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Smidde stempler, bedre toppakning, cnc portinga av toppen, større ventiler, bytte turboen, større intercooler, avbalsansering av motoren, smidde råder, chip, dekomprimere motoren, å HØYT turbotrykk =) å seff en rettskåren girkase å clutch! det koster endel, men det blir bra! =) Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 aha,takker for tipsene =).men du Dalet,hvor får en tak i effektanlegg til denne bilen?føler jeg har lett over alt :S Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Det enkleste er vel en chip. Vet ikke hvordan de funker på denne bilen, men her er i hvertfall to sider der de selger chip til 460. Gir 145 hk og ca 225nm SanCo (Dansk) Gir 155 hk og ca 217nm KG Trimming Ellers kan du lese litt om chip trimming på dette forumet: Bilforumet.net Endret 1. mai 2006 av trondbue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå