Rikky Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er dette et bra hovedkort til overklokking? (har det agp/pci-lock og alt annet jeg trenger?) I såfall bestiller jeg det fra databutikken.com sammen med disse tingene: -P4 2.4 eller 2.53 533 -512MB Corsair XMS3200 Cas2(kommer inn den 9ende) [edit: Det hade vært fint om noen kunne svare før kl 06.00, da er jeg ferdig på job og kan bestille. De har nemlig ikke så mange cpu-er igjen...] [ Denne Melding var redigert av: RikkyRally på 2002-10-02 21:33 ] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 kortet er bra det og det har agp/pci lås men P4B533-V er bedre til klokking Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Akkurat, så det er 845G som gjelder altså? Vel, takk for tipset, jeg bestilte P4B533-V og P4 2.533 533 fra psdata og RAM fra quad.no. _utrolig_ vanskelig å finne frem til noen som har inne alt jeg skal ha, det var faktisk bare psdata som hadde det hovedkortet... Da er vannkjøling neste stopp på handlelisten, så jeg kommer tilbake med flere spørsmål, men nå skal jeg legge meg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå