Gå til innhold

gyldighetstid på tilgodelapper

Anbefalte innlegg

jeg bare lurte på hva som er greia med det. er bare veldig irritert her nå for jeg fant en tilgodelapp på 500 kr som gikk ut for 2 mnd siden, og skjønner ikke helt hva som er vitsen med å ha gyldighetstid på det, de tjener jo på å ha pengene mine jo :/ gidder aldri mer handle der hvis de nekter meg å bruke den as. for the record så er det brandstad det gjelder. det var 6 mnd gyldighets tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lenge er gavekortet gyldig? Hvis ikke annet er avtalt er gavekortet gyldig i tre år.

men hvis det står opplyst på tilgodelappen at den bare er gyldig i X antall mnd. så har vel de det på det rene. Selv om jeg mener at jeg har lest ett eller annet sted at minimumstiden på en tilgodelapp skal være 1år (mener det kan ha vært 1.5år også..) det må jeg undersøke videre isåfall..

Lenke til kommentar
Nå skal det sies at de fleste butikker vil være greie og la deg bruke gavekort/tilgodelapper som er "expired".

6013026[/snapback]

Det jeg har opplevd også. Men som noen sa over, mener jeg har lest et sted at tilgodelapper skal ha 1års gyldighetstid.

(fikk forøvrig bruke en over tre år gammel tilgodelapp hos en hobbybutikk som hadde konkurssalg (!!))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...