stian123 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Hei! JEg vil lage en sang. En rap. Med omtrent denne type sang: nonstop.wav Sånn cirka den stilen på en måte Helst instrumental.. Noen som vet om lignede? Endret 29. april 2006 av stian123 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hææ? Skal du lage en sang? Hvorfor skal vi da finne en sang til deg? Er det ikke bare å begynne å lage sangen da? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 JEg skal synge/rappe. Trenger beaten Og den melodien var så sinnsykt fin. Gla'sang Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) JEg skal synge/rappe. Trenger beaten Og den melodien var så sinnsykt fin. Gla'sang 6012751[/snapback] hahaha. Last ned Ejay elns du. Legg ut det endelige mesterverket da! Endret 30. april 2006 av qweac Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Eller så kan du laste ned Beatcraft gratis i 30 prøvedager HER Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) hvorfor ikke bare lage den selv da? er jo grise enkelt det da. kan godt lage en for deg jeg men da blir det ikke før om en stund hehe holder på å lage en trance sang i reason men kan godt lage en sånn innimellom eller noe sånt Endret 1. mai 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) noe slikt som dette kansje? bare med litt instrumenter da som kansje piano eller noe annet. ikke akkurat det du ville ha da men hehe. lagde den på 3 min hahaha;) sett den på repeat så blir den sånn ca men hvis du liker den kan jeg jobbe med den sette inn et slags instrument som passer inn og forandre på det etter som det blir refreng osv osv Endret 1. mai 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) holder på med å lage en for en venn og faktisk. har kommet så langt. det er KUN EN TEST så klart da hehe Endret 1. mai 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå