Dragon Hunter Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 For en stund siden, så jeg en link her på forumet til en side hvor man kunne velge mellom flere spill på en liste, deretter ble PC-ens HW analysert, og man fant ut om PC-en kunne kjøre spillet, eller ikke. Noen som vet hva adressen til denne siden er? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Den her du mener 6012687[/snapback] Takker for svar. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Overraskende at min PC faktisk er såpass brukende... Gikk ikke under minimum på alle de krevende spillene jeg testa der Det var ekstremt det Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Virker som en liten pirat side du ikke kan stole på Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 seff kan du stole på den... funker fett den der Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Noen som vet om ett program som man kan laste ned gratis med samme nytten? Hadde vært litt kult, siden jeg ikke har Internett på "Spill Pcen min" (ikke spør hvorfor) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jaja, har 3dmark ja, men om det er noen sånne som viser om pcen din kan kjøre spill? Sånn som på den siden og ikke bare en poengsum Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 gameadvisor fra MS (ikke det Lakus ser etter) kan man i hvert fall stole på. Krever IE grunnet ActiveX. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jaja, har 3dmark ja, men om det er noen sånne som viser om pcen din kan kjøre spill? Sånn som på den siden og ikke bare en poengsum 6056968[/snapback] Altså.. Den siden der er like korrekt som om man leser bak på coveret av et spill og ser der. Det eneste den gjør er å sammenligner PC'en din med det som står det kreves. Selv om det funker teoretisk betyr ikke at det vil funke så glatt i praksis. Spørs hvor stabil PC'en din er, og om det eventuelt er noe feil med den. Slike ting ser ikke den siden. Den ser bare navnet på komponentene inni PC'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå