ragamuffin Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Likte godt det siste av amperemeteret du kom med her samt reimene. De andre blir litt for ordinært. Men jeg synest fortsatt du er for hard på jpg-komprimeringen, noe som synest godt på det siste bildet. Detaljer forsvinner.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Slik jeg har forstått deg så er du ikke storfan av mye etterbehandling, men jeg mener og tror at du har mye å hente ved å dra litt ekstra i spakene på disse bildene. Jeg synes en del av dem blir litt blasse. Dem er ikke direkte blass men blassere en det de kunne ha vært. Sånn cirka. Men absolutt spennende motiver. Jeg må si jeg ble litt fan av det sikringsskapet. Men skulle ønske litt mer luft under, slik at det er like mye over som under. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Slik jeg har forstått deg så er du ikke storfan av mye etterbehandling, men jeg mener og tror at du har mye å hente ved å dra litt ekstra i spakene på disse bildene. Jeg synes en del av dem blir litt blasse. Dem er ikke direkte blass men blassere en det de kunne ha vært. Sånn cirka. Men absolutt spennende motiver. Jeg må si jeg ble litt fan av det sikringsskapet. Men skulle ønske litt mer luft under, slik at det er like mye over som under. 6028731[/snapback] Du har nok rett i det første. Måtte gå et par ekstra runder med amperemeteret. Jeg liker også sikringsskapet, og er enig i at litt mer luft hadde vært fint. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg kunne fortsatt denne tråden en god stund til, men jeg reiser om to dager. Derfor lager jeg en liten avsluttning med dette bilde. Vet det er litt liten fil, men det gir litt perspektiv om hvordan det ser ut utenfor denne locationen. Ali Babas skatt befinner seg bak veggen til venstre. Du får ta en tur vestover, SirMaximus, så skal vi se på det med vinen. Misslykkes jeg, så har vi et vinmonopol nedi gaten. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Drekking blir det uansett, ja. Ser ut som et koselig sted det der. Jeg lurer litt på hva de greiene oppe til høyre er. Ser ut som merker etter kloning, eller jpeg-støy. Bortsett fra det likte jeg det bildet og, minner litt om gamle ruiner fra krigen, eller noe sånt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg blir så facinert av bildene dine, PMnormal... 1024x1280? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg blir så facinert av bildene dine, PMnormal... 1024x1280? 6039165[/snapback] Du er velkommen til å laste ned bildet, og beskjære det til rett størrelse selv. jeg er ikke så nøye med dette bildet, så her lar jeg deg gjøre jobben selv. Det med tannhjulene ville jeg gjerne ha kontroll over, så derfor gjorde jeg det for dere på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå