John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hmm.. email adressa funka ikke Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 nei sier du det tulling :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det er du som er tullingen enhver nerd skjønner at den ikke funker ! hahaha Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 å, hvorfor burde ikke den funke da? få høre nå :razz: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Fanden ta dere hele hurven! Nå vil jeg ikke ha mail hvis noen svarer på posten min. :sad: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 ¨kansk jeg skal ta fram mail-spammeren jeg lagde for mange år siden og sende noen noen har svart på ditt inlegg til sosohal? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 ok, den var dårlig sorry. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Hrmpf. Når jeg endelig skrur det av, slutter dere å svare i tråden min jo! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg tror at nesten alle her i off topic spammer... Selvfølgelig noen mer enn andre, og tenker da SELVFØLGELIG på Ketil Laura, Fondu og MrA|. borre er jo av og til i siget, og Killer_DT skal ha litt ros han og. Vi må jo selvsagt ikke glemme vår kjære homo-venn/spammer/0-i-IQ/moderator, SirHartge. :smile: B|Real spammer jo også på sin egen måte med de utallige vitsene/andre moroheter i humor, men den får vi la gå... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-07 11:47):B|Real spammer jo også på sin egen måte med de utallige vitsene/andre moroheter i humor, men den får vi la gå... Vel kall det hva du vil...jeg vil bare dele det artige jeg finner på nettet sammen med dere...men men...hvis dere ikke vil så.... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Greit. Jeg trekker det... Bare kom med det, du... herr |Real Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ok, vi komme få dette inn på bane igjen :razz: på meg nå... Sokker - 50,- Boxer - 300,- Skjorte - Gave,- Bukse - 800,- Venter fortsatt på en tulling skal si han er naken, for så i fortvilelse oppdage at det bare er menn her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå