fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 MrA| er visst en liten soss han også sånn som jeg og kjetil går kledd, er den riktige klestilen punktum. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Du som er bonde fondus, alle går ikke kledd meg som boms. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Eller ka me at mamma kjøper klærne? Ikkje det at ho gjer det til meg *hysj* Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 23:16, skrev MrA|:Du som er bonde fondus, alle går ikke kledd meg som boms. var det et forsøk på å skrive norsk :???: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg får alle pengene til klær fra mamma . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 bortskjemte drittunge :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 missunellig nå? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 nei, har et toetasjesrshus helt alene for meg selv jeg så Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Oi så vondt og høre da fondus! Syns synd på deg! :sad: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hvem synes mest synd på seg selv her nå må man tro... :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Deg tenker jeg . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 ja veldig, snufs snufs du. har solidaritet ovenfor deg, en liten stakkars soss som ikke har annet å gjøre enn å kjøpe dyre klær... jaja :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har annet å gjøre. Bruker like lang tid som deg på å kjøpe klær. Så hva er pointet ditt? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 pointet mitt er vel egentlig at å bruke lang tid på å kjøpe dyre merkeklær er et stort fritidsproblem. fritidsproblem er også å forsvare merkeklær Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Pointet med den forrige posten var å si at jeg ikke bruker lengre tid enn deg på å kjøpe klær... Når du svinger inn på lindex svinger jeg mot JC . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg er aldri på lindex, når jeg skal ha klær ber jeg mamma stikke innom cubus :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det sier det meste fondus... jeg forventa at du faktisk kjøpe klæra selv da :razz:. Som en vanlig 16åring gjør. btw du spammer som **** nå! Skrive lengre svar! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 du sier at jeg spammer ja, jaja. hvorfor skal jeg kjøpe klær selv egentlig? samme hvem som kjøper klæærne til hvilken tid da. dessuten så må jeg betale klærne selv hvis jeg kjøper dem selv, men hvis mamma kjøper dem, betaler hun. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Du kan jo være med morra di til butikken da vettu! Smartass! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvordan kan jeg få sagt det en gang for alle slik at alle skjønner det tro? hmm, vel, alle leser dette; JEG DRITER I HVILKNE KLÆR JEG GÅR I SÅ LENGE DE HOLDER MEG VARME OG SKJULER MINE STORE SAKER! forstått? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå