Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke installert XP

Anbefalte innlegg

Hei,

får ikke installert XP fordi under sjekk av hardwarekonfigurasjonen finner installasjonsprogrammet feil i harddisk kontroller driveren og avslutter hele installasjonen.

Er klar over at den skadde SCSI-driveren kan installerers manuelt ved å trykke F6 og installere fra diskett, MEN jeg har en bærbar hp og således ingen diskettstasjon.

Noen som har peiling på en løsning?

Mvh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker,

har laget boot-cd med driverne på, men hvordan i alle dager får jeg erstattet den skadde driveren fra dos-promptet(skal jeg da installere dos drivere eller hva) eller få installasjons programmet til å tro at cd-rommen er A:\ under installasjonen?

Lenke til kommentar
Takker,

har laget boot-cd med driverne på, men hvordan i alle dager får jeg erstattet den skadde driveren fra dos-promptet(skal jeg da installere dos drivere eller hva) eller få installasjons programmet til å tro at cd-rommen er A:\ under installasjonen?

6015154[/snapback]

Etter hva jeg husker så sjekker den selv hvor driveren er (at den søker gjennom ting som Floppy, usb-penn etc), hvertfall har den gjort det når jeg har installert på den måten.

Z

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...