Atle_ Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg prøver å spille DivX filmer, men jeg hører bare lyd, ikke bilde. Har lagt inn DivX på nytt noen ganger nå... hva skjer? Lenke til kommentar
alexholm Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hva versjon divx codec er du legger inn? hvis det er 4.x så kan det hende den divx du har er i versjon 5. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 samme problem får jeg også, unsupported stream eller noe sånt tull som står, irriterende, har ikke funnet ut av det jeg heller. Lenke til kommentar
Atle_ Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Neida, jeg fant feilen. Det var faktisk kontrasten som var helt på bunn... laptop, så det var noe rart. Jaja, det funnka :smile: Lenke til kommentar
idander Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dette kan dere fikse ved f. eks å legge inn divx v5, eller en pakke med mange kodeker til både lyd og blide som heter Nimo Codec Pack. Dette er bare en samling kodeker som man også kan installere en og en manuelt, men pakken er enkleste løsning. Installere Divx v5 skulle fikse problemet mvh, Idar Lenke til kommentar
CIder Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tror du trenger NimoCodecPack!!. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 vel, deres kjære Nimo Codecpack fucka opp WMP 8 & 9 hos meg, måtte avinstallere hele driten for å kunne se noe som helst :sad: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg bruker bare DivX Pro 5.02. Noen filmer må jeg derimot åpne i 'mplayer2', men det går fint! :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: karl hungus skrev (2002-10-02 21:49):vel, deres kjære Nimo Codecpack fucka opp WMP 8 & 9 hos meg, måtte avinstallere hele driten for å kunne se noe som helst :sad: Det er sikkert fordi du installerte full install eller .no, men hvis du bare tar å velger decoder så får du akkurat det du trenger. Hvis du på den andre siden lager DIvX selv som jeg tviler på siden du ikke vet hvordan man spiller dem av, så må du ta custom. Men det er litt expert features... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå