RRhoads Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 ikke helt en hardwarefeil det her, men det er nok mitt faueste dataøyeblikk. Skulle legge inn windows på nytt og da jeg skulle velge partisjon klarte jeg å velge feil partisjon. Endte med at alt av dokumenter, musikk og film forsvant. Prøvde å bruke GetDataBack noe som har fungert for meg før, men det fungerte ikke den gangen. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) IBM "Deathstar" begynner så smått i pipe, men lar det være ettersom disken fortsatt fungerer. Får sjokk første gang jeg hører det, men alt roer seg ned når den fortsetter å jobbe som før bare den får være i fred. Ikke rot med noe som fungerer etc. 1 år går. Disken har pepet/"skrapt"/hylt en gang i blant i mellomtiden, men har nå blitt vant til dette og ikke tenkt noe mer over det. En dag hyler den for siste gang + click of death, den havner i bøtta etter et par desperate forsøk på berging (inkludert den berømte fryseboksen), og det slår meg: Hvorfor har jeg ikke gjort noe med dette hvis den har forsøkt å si ifra i over et år? DOH! Nå har jeg en 250GB disk med samme problem igjen gitt, har jeg sendt den inn på service enda? Neeeii........Men har i det minste tømt den, det gikk rimelig fort gitt PS: KNALLBRA tråd! Endret 19. mars 2007 av Boye Lenke til kommentar
Filla Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Min første Pentium, en P75 med hele 8 MB RAM !. Etter en uke fikk jeg låne en beta versjon av WIN 95, den kom på over 20 floppy-disker...og tok utrolig lang tid å innstallere. Første oppstart i WIN95 (store øyne og lutter glede). Begynner nesten umiddelbart å fikle med skjermoppsett/oppløsning, og setter OSet til å kjøre i 1600x1200 eller noe sånt, på min 14' crt.... Alt gikk i svart, reboot hjalp ikke. Så var det å finne frem 3 DOS diskketter, 7 WIN 3.11 diskketter og 22? WIN 95 disketter..... Turde ikke å fikle med oppløsningen på over et år etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå