Zappza Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei! Jeg driver å setter opp en filserver nå, og skal sette opp hvilke brukere man må bruke for å få tilgang til forskjellige filer Hvordan lager jeg disse? f.eks _____________ Anders har brukeren anders og er medlem av gruppen "Sjefer" og skal ha tilgang til alle filene som er delt Lisa har brukeren Lisa og er medlem av gruppen "Småttiser" og skal bare ha tilgang til "Anime, Filmer og Musikk" ___________ Hvordan gjøres dette? Bruker XP Pro på alle maskinene Lenke til kommentar
Patz Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Høyreklikk på "Min datamaskin" velg "Behandle" og velg "Lokale brukere og grupper" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Joda, men da blir en bruker opprettet lokalt også Vil ha det sånn at du må skrive inn un/pw i boksen som kommer opp, og at det sånn blir bestemt hvilke filer du får opp. Er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå