lazaa- Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Har fått pinnacle studio 9 av faren min og han har ikke brukt det enda.. kjøpte det vel for et halvt år siden eller no. men nå ser jeg at firewire kabelen som følger med krever 1 PCI slot, hvilket jeg ikke har, og den passer heller ikke inn i kameraet (Panasonic NV-GS120). Sitter på en Dell Inspiron 6000 laptop...... må jeg kjøpe ny firewire eller hva gjør jeg? EDIT: fant ut at den passer i kameraet likevel får jeg kjøpt en oversetter eller noe for det med dataen? =) Endret 29. april 2006 av lazaa- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Feilpostet i "Bilderedigering og programvare" Flyttes til "Videoredigering og video" Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Er vel strengt tatt ikkje kabelen, men firewirekortet som følgjer med, som krejver ein PCI-slot. Kjøp eit PC-kort (tidlegare kjend som PCMCIA) i staden. Meiner då eit slikt som dette. Trur dei fleste berbare har ein inngang for slike på sida. Edit: Om du er interessert, so står det litt meir om overføring mellom videokamera og PC her. Endret 29. april 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå