appelsinbrus Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Når man surfer med tastatur og skal hoppe en side tilbake så trykker man backspace. Hvilken knapp går man fremover med...? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Ingen av dere geeker som veit dette da....? hehehe Lenke til kommentar
JUL Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 z går bakover og x går fremover på opera iallefall Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Takk for svar, men jeg bruker Firefox... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) hold inne alt tasten og klikk pil bort og pil tilbake på tastaturet edit: Hvordan greide jeg å skrive 3 skrivefeil på en så kort linje? Endret 29. april 2006 av XeLix Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Og nå kommer 10000 kroners spørsmålet: hvordan binder jeg disse knappene til museknappene så jeg kan surfe kun ved hjelp av musa? Har allerede bundet backspace til en av knappene, så da mangler jeg bare den fremover-knappen.. Men kan jo ikke binde alt-pil til en museknapp... Edit: funka likevel Tnx, folks Endret 29. april 2006 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå