ED209 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei. Oppdaget for noen dager siden at det vises kun to innlegg når jeg trykker på "Mine innlegg". Tenkte først at det bare var en liten bug på siden den dagen, men ser nå at det fortsatt er kun to tråder der. Er faktisk aktiv bruker av denne funksjonen, så det var litt synd at hele lista over alle trådene jeg har svart/startet ble borte. Hvis dette er tatt opp i en annen tråd, så beklager jeg. Mvh. ED209 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Mest sannsynleg fordi funksjonen har vorte endra til berre å vise dei trådane du har delteke i dei siste x månadane (du kan endre på dette øvst på sida). Sjå denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564513 Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Oh, var ikke klar over at dette var noe som var innført. Takker for hjelpen. Dumt at det er blitt slikt, likte det sånn det var. Nå har jeg ikke mulighet å få tilbake hele lista med det jeg hadde som favoritter. Jaja, sånn er det når man ikke følger med på andre steder av forumet og ikke får med seg hva som skal skje av forandringer. Skulle vært sendt ut opplysninger om slikt i god tid pr. PM til alle brukerne istede for å tre dette i kraft og ødlegge for mange. Men vi brukere har vel ikke så mye vi skulle ha sagt. ED209 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er der bruker som har ettersurt forbedringer Om kort tid vil det bli lagt inn en forbedring i systemet, slik at når du velger "vis alle innlegg" vil alle bli valgt automatisk når du besøker siden Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Høres flott ut. Legger dere inn en slik funksjon at brukerne selv kan fjerne de tråder han/hun ikke vil følge med på?? ED209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg