Gå til innhold

WinXP og driveren til Gainward GeForce4 Ti4200

java_man

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp intallert Gainward GeForce4 Ti4200 og bruker WinXP. Har litt problemer med driveren som fulgte med. Når jeg skal installere driveren, får jeg opp melding om at driveren ikke ha passert windows logo-testingen eller noe. Man burde helst ikke installere denne driveren, for da kan windows bli ustabil og liknenden. (Husker ikke helt hva det sto).

Jeg prøvde først å installere allikevel, men etter en stund klikka maskinen. Midt i et spill, så restartet maskinen, så jeg måtte bare gå tilbake på mine systeminstillinger og nå står jeg uten drivere til skjermkortet.

Har faktisk søkt etter drivere som skal passe med WinXP, men jeg får samme advarsel når jeg skal installere disse. Ingen har passert Microsoft sin logo-test.

Hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte en liten ting: Du kan faktisk laste ned fra nvidia di 30.81 som har passert windows sin testing.

Men ytelsemessig så burde du kanskje teste di nye 40.71 driverene (beta) som ikke har blitt testa av micro$oft men som sikkert fungerer til deg!.

Husk for Guds skyld å avinstalere alt av gamle drivere... Mange klager over lav score i 3dmark etc når egentlig di har litt av skylda (gjordte det sjøl).

Lenke til kommentar

Glemte en liten ting: Du kan faktisk laste ned fra nvidia di 30.81 som har passert windows sin testing.

Men ytelsemessig så burde du kanskje teste di nye 40.71 driverene (beta) som ikke har blitt testa av micro$oft men som sikkert fungerer til deg!.

Husk for Guds skyld å avinstalere alt av gamle drivere... Mange klager over lav score i 3dmark etc når egentlig di har litt av skylda (gjordte det sjøl).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...