bureaucrator Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg sendte en defekt minnebrikke tilbake til en nettbutikk for noen dager siden. Nettbutikken sier bl.a. at jeg MÅ sørge for kvittering for pakken jeg sender dem. Men for å få kvittering for sendt pakke, for mulighet for pakkesporing etc., måtte jeg betale 85,- kroner hos Posten. Hvem skal betale dette egentlig, jeg eller butikken? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg sendte kvitteringen jeg fikk på posten i eget brev til butikken så fikk jeg kronene inn på konto etter en liten stund.. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Ok. Takker. Da prøver jeg det samme selv. Lenke til kommentar
Norgesannonser Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Noen ganger kan man også avtale med nettbutikken på forhånd, for å få lov til å sende kopi via epost. (bare en kommentar fra sidelinjen i denne digitale verdenen...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå