Gå til innhold

Har Netshop sluttet med sjokolade?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn..

6011739[/snapback]

Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse.

6012180[/snapback]

Hallo? Vær heller positivt overrasket om du får en sjokolade eller ei da... ;)

6012404[/snapback]

Du får ikke en sjokolade. Du betaler for den (høyere priser enn nødvendig).

Lenke til kommentar
Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn..

6011739[/snapback]

Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse.

6012180[/snapback]

Hallo? Vær heller positivt overrasket om du får en sjokolade eller ei da... ;)

6012404[/snapback]

Du får ikke en sjokolade. Du betaler for den (høyere priser enn nødvendig).

6014062[/snapback]

Vel... den kan du godt si, men det samme kan du jo si om alle andre også... ;)

Som f.eks. Microplex (som gjorde det hvertfall før) tok 25 kr. for embalasje og slikt...

Komplett bruker ofte lengre tid enn Netshop, så er du villig til å betale ca. 1 kr. ekstra pr. produkt for å få varen før og med en sjokolade?

Liker du ikke det Netshop gjør så slutt og kjøp der da... det er jo ikke noe å krangle om egentlig.

Lenke til kommentar

Som nevnt før, sjokoladen koster 15 kroner, ingen varer blir dyrare eller billigare på grunn av denne. Det er eit påfunn av Netshop, Microplex var vel ein av dei første som sendte snop med pakkene, men å innbille seg at Netshop øker prisen på eit hovudkort fordi dei slenger med ein Lion blir litt dumt. Netshop, som alle andre butikkar har eit ønske om å være billige for å halde på kundane, å øke prisen for å legge ved sjokolade er ikkje noko dei gjer.

Skal ikkje være for bastant altså, eg jobbar ikkje i Netshop, kan ta feil.

Dropsene som du får når det er varmt i været er dårleg erstatning for Lion :(

Lenke til kommentar

Hva er vel ikke bedre enn å spise en sjokolade under testing av ny hw :)

Edit: Slipper å stikke innom butikken, etter å ha vært på postkontoret.

Må bare passe på å ha Cola i huset fra før :!:

Endret av gauters
Lenke til kommentar
Hei !

Bestillte pc-deler for 7600 hos Netshop.Satte sammen pc`en min i går og til min store forundring lå det en Lion-sjokkolade sammen med delene :)

Synest det er positivt jeg. Det er jo god reklame for butikken og vil jeg tro !

MVH Erlend

6016318[/snapback]

Joda det er med sjokolade,bare synd jeg ikke liker den :)

Men pytt pytt da har jeg jo å spandere på andre.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at de ikke har så lyst til å legge med sjokolade i sommerhalvåret. Smeltet sjokolade er ikke særlig lekkert selv om den er trygt pakket inn.

Det er jo en morsom greie, men det er da seriøst ikke noen som velger leverandør på bakgrunn av noe en selv kan kjøpe for en tier eller noe...

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Til syvende og sist så er det oss forbrukere som betaler for den sjokoladen allikevel. Om en nettbutikk leverer med en slik "godbit" og de kjøper den inn for 9kr per stk, butikk pris = 15 kr. Så skal jo da web-butikken allikevel få tjent inn de 9 kronene som de har hatt utlegg for. Derfor så slenger man på 50øre eller 1 krone i prisen på endel varer og dermed så tjener de inn de 9 kronene. Ergo så er det allikevel vi som betaler for dem.

Men personlig så synes jeg at det er litt stas å få en sjokolade i posten eller noe annet "godbit" som det lille ekstra. Bare de sørger for at det er det lille ekstra og ikke den sure ekstra. Netshop drops og Komplett tyggegummi går for meg under det sure ekstra. Netshop Lion og de dropsene som Microplex hadde før (eller har de dem enda?) var det lille gode ekstra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...