Rowdy Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ble ganske positivt overrasket over å få med en Lion, sammen med musmatta jeg fikk av bror. (via Netshop) Holdt på å starte en tråd om det, men ser ut til at det ikke er et engangstilfelle Artig påfunn av dem. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det som hadde vært genialt er og gitt fast og trofaste brukere gratis frakt hvis de handler for over 5.000 kr. f.eks... 6012056[/snapback] Det hadde jeg satt mye mer pris på enn en steinhard Lion (har fått steinhard Lion et par ganger). Lenke til kommentar
T2 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn.. 6011739[/snapback] Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse. 6012180[/snapback] Hallo? Vær heller positivt overrasket om du får en sjokolade eller ei da... 6012404[/snapback] Du får ikke en sjokolade. Du betaler for den (høyere priser enn nødvendig). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn.. 6011739[/snapback] Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse. 6012180[/snapback] Hallo? Vær heller positivt overrasket om du får en sjokolade eller ei da... 6012404[/snapback] Du får ikke en sjokolade. Du betaler for den (høyere priser enn nødvendig). 6014062[/snapback] Vel... den kan du godt si, men det samme kan du jo si om alle andre også... Som f.eks. Microplex (som gjorde det hvertfall før) tok 25 kr. for embalasje og slikt... Komplett bruker ofte lengre tid enn Netshop, så er du villig til å betale ca. 1 kr. ekstra pr. produkt for å få varen før og med en sjokolade? Liker du ikke det Netshop gjør så slutt og kjøp der da... det er jo ikke noe å krangle om egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg fikk skjokolade av netshop da jeg kjøpte min Hiper Type-R PSU der. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 ser du noe på fakturaen som sier "sjokolade"? er ganske sikker på at du ikke betaler noe for den sjokoladen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Som nevnt før, sjokoladen koster 15 kroner, ingen varer blir dyrare eller billigare på grunn av denne. Det er eit påfunn av Netshop, Microplex var vel ein av dei første som sendte snop med pakkene, men å innbille seg at Netshop øker prisen på eit hovudkort fordi dei slenger med ein Lion blir litt dumt. Netshop, som alle andre butikkar har eit ønske om å være billige for å halde på kundane, å øke prisen for å legge ved sjokolade er ikkje noko dei gjer. Skal ikkje være for bastant altså, eg jobbar ikkje i Netshop, kan ta feil. Dropsene som du får når det er varmt i været er dårleg erstatning for Lion Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei ! Bestillte pc-deler for 7600 hos Netshop.Satte sammen pc`en min i går og til min store forundring lå det en Lion-sjokkolade sammen med delene Synest det er positivt jeg. Det er jo god reklame for butikken og vil jeg tro ! MVH Erlend Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Hva er vel ikke bedre enn å spise en sjokolade under testing av ny hw Edit: Slipper å stikke innom butikken, etter å ha vært på postkontoret. Må bare passe på å ha Cola i huset fra før :!: Endret 30. april 2006 av gauters Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva er vel ikke bedre enn å spise en sjokolade under testing av ny hw 6016328[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva er vel ikke bedre enn å spise en sjokolade under testing av ny hw 6016328[/snapback] Kan ikke være mer enig der Pass på så den ikke detter ned i prosessoren... Da blir det vanskelig å få vekk sjokkolade fra kjøleribba Lenke til kommentar
GKO Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei !Bestillte pc-deler for 7600 hos Netshop.Satte sammen pc`en min i går og til min store forundring lå det en Lion-sjokkolade sammen med delene Synest det er positivt jeg. Det er jo god reklame for butikken og vil jeg tro ! MVH Erlend 6016318[/snapback] Joda det er med sjokolade,bare synd jeg ikke liker den Men pytt pytt da har jeg jo å spandere på andre. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg fikk med da jeg bestilte i vinter engang. Fikk tatt 2 biter før søstra mi på 3 tok resten, den var nok god. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kjøpte skjermkort like før forrige helg - da kom det med Lion. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Bestilte en skjerm og en hdd og jammen lå det noe å gomle på mens jeg skrudde inn harddisken Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg vil tro at de ikke har så lyst til å legge med sjokolade i sommerhalvåret. Smeltet sjokolade er ikke særlig lekkert selv om den er trygt pakket inn. Det er jo en morsom greie, men det er da seriøst ikke noen som velger leverandør på bakgrunn av noe en selv kan kjøpe for en tier eller noe... Endret 30. april 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fikk en lion med netshop for en stund siden. Når jeg kjøpte pc. Fikk bare drops med microplex når jeg kjøpte vifter. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Til syvende og sist så er det oss forbrukere som betaler for den sjokoladen allikevel. Om en nettbutikk leverer med en slik "godbit" og de kjøper den inn for 9kr per stk, butikk pris = 15 kr. Så skal jo da web-butikken allikevel få tjent inn de 9 kronene som de har hatt utlegg for. Derfor så slenger man på 50øre eller 1 krone i prisen på endel varer og dermed så tjener de inn de 9 kronene. Ergo så er det allikevel vi som betaler for dem. Men personlig så synes jeg at det er litt stas å få en sjokolade i posten eller noe annet "godbit" som det lille ekstra. Bare de sørger for at det er det lille ekstra og ikke den sure ekstra. Netshop drops og Komplett tyggegummi går for meg under det sure ekstra. Netshop Lion og de dropsene som Microplex hadde før (eller har de dem enda?) var det lille gode ekstra. Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hvordan vet du om de faktisk tjener inn igjen de pengene? med mindre du jobber i netshop så kan det jo faktisk hende at sjokoladene de kjøper faktisk bare blir en utgift og ikke noe mer Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei ! Ja,men selv om det er en liten utgift for Netshop, vil jeg tro at det er god reklame! Slik som i denne posten f.eks. ? MVH Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå