Gå til innhold

Har Netshop sluttet med sjokolade?


Anbefalte innlegg

Jeg tar en råtjangs og tipper at Netshop har ett markedføringsbudsjett som de fleste andre firma...Tipper også at utgifter for Lion ligger der. Ergo, under faste årlige utgifter som blir avsatt til det formål å skaffe flere kunder. Å si at ting blir dyrere er bare tull da Netshop uansett må bruke penger for å bli sett....

 

-SD-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må slenge meg på her, kjørte nordover i påsken 80 mil opp til tromsø. der lå det en bærbar og venta på posten. hele kjører-skjema var lagt opp til at jeg skulle komme frem før posten stengte slik at jeg fikk sjokolade :yes:

'

 

 

men var det sjokolade i pakken...... :thumbdown:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn..

6011739[/snapback]

 

Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse.

6012180[/snapback]

 

hvis du skal se sånn på det, kan du jo selge sjokoladen til 15 kroner til noen du kjenner :p

Lenke til kommentar
Eg kjøpte to skjermer i fjor sommer, og fekk med to stk lion! woohoo!

6019987[/snapback]

 

når faren min måtte kjøre meg opp til hentebua i vinter (scooter funker ikke bra på vinterføre), fikk vi begge sjokolade selv om det var snakk om varer til under 500 kroner :yes:

Lenke til kommentar
Vi kjøpte prosjektor til 8000 i januar. Vi fikk ikke no! Hadde liksom venta en kjempe sjokolade jeg da  :cry:

6019861[/snapback]

 

Det er det en enkel forklaring på.... en projektor er allerede pakket inn og man klistrer bare på en lapp... de kan da ikke skjære opp alle ferdigepakker for å legge inn en sjokis. det er vel ved pakkeborda med de mindre ting som blir pakket manuelt man kan ha håp om en sjokis :)

Lenke til kommentar
Eg kjøpte to skjermer i fjor sommer, og fekk med to stk lion! woohoo!

6019987[/snapback]

 

når faren min måtte kjøre meg opp til hentebua i vinter (scooter funker ikke bra på vinterføre), fikk vi begge sjokolade selv om det var snakk om varer til under 500 kroner :yes:

6020968[/snapback]

 

 

Mener du netshop oslo?

I så fall har jeg aldri fått sjokolade derifra :no:

Har handlet der ti ganger i år, men ingen sjokolade :hmm:

Lenke til kommentar

Har Rema 1000 sluttet å dele ut musmatter til de som kjøper melk? Eller nettverkskort til de som kjøper bleier? Håper NetShop begynner å sende med en brukt truse til alle dere som syter og klager over å ikke ha fått en stusselig sjokolade med det raske skjermkortet eller det kule kabinettet. Først da kanskje Dere forstår hvorfor Dere handler på Netshop og ikke på Rema 1000.

Lenke til kommentar
hvordan vet du om de faktisk tjener inn igjen de pengene?

med mindre du jobber i netshop så kan det jo faktisk hende at sjokoladene de kjøper faktisk bare blir en utgift og ikke noe mer

6019536[/snapback]

 

Jeg jobber ikke hos Netshop eller har andre forhold til dem bortsett fra å være en fornøyd kunde. :)

 

Men som det også ble nevnt så har firmaer ett markedsførigs/PR budsjett å forholde seg til. De har også budsjetter for uforutsette utgifter, diverse, lønn, inntjening via salg, inntjeneing via service etc etc. Alt gir ett totalt inntekt og utgift budsjett som skal beregne året som kommer. Som regel så budsjetteres det med grønne tall (ergo pluss i pengeboken til firmaet), noen år kanskje budsjetteres med røde tall da de skal bygge om, omstrukturere etc.

 

Så når de har sjokolade på PR/markedsføringsbudsjettet så vil det si at totale utgiftsbudsjettet økes og når de totalt sett vil ha grønne tall så må de øke inntjeningen tilsvarende. Hvordan kommer da de inntjeningskronene inn? Jo, fra kundene.

 

Så enkelt er det faktisk, en utgift skal tjenes inn.

 

Men selv så synes jeg det er litt artig å få en sjokolade i pakken som man kan kose seg med. Ett artig og litt "snacksent" PR stunt. :)

Lenke til kommentar

Hei alle som er opptatt av vår gode sjokolade.

 

Vi sender i de fleste tilfeller med sjokolade med alle sendinger vi foretar. Med mindre det er uforholdsmesig dumt å gjøre dette. Som f.eks. når man kjøper en projektor. Da åpner vi ikke esken for å putte i en sjokolade. Med unntak av dette så legger vi ved som regel. Vi har vært tomme litt da leveransen har latt ventet på seg, men nå er løven tilbake.

 

Og til de/den som tror at varen(e) blir billigere uten løve, Det blir de(n) ikke. Som tidligere nevnt, dette går på markedsføringsbudsjett.

 

vi kommer til å kutte den i sommer igjen av grunner som tidligere nevnt. Den smelter og blir ikke bra i posten om sommeren.

 

Har dere forslag til annet "snadder" som er ønskelig? Jeg forslo lolipop, men det er kanskje også dumt om sommeren?

 

:!:

 

Ha en fortsatt god dag

MVH

Lasse

Netshop

Endret av lasso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...