Gå til innhold

Har Netshop sluttet med sjokolade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror man må bestille for så så mye før de hiver med en godbit :)

6011650[/snapback]

 

Kjøpte en komplett pc for ca 15000 i forige uke.... ikke noe løve da heller....

6011684[/snapback]

 

kjøpte ett uv-lys for 40 kroner for noen dager siden.. fikk med lion.. men jeg henta "pakken" i Sandefjord vel og merke :p

Lenke til kommentar
er vel sånn at de ikke sender ut sjokolade framover pga frykten for at den smelter under frakt. ikke noe særlig å åpne esken å finne sjokolade utover alt

6011752[/snapback]

 

Nå er jo en sjokolade pakket inn i forseglet pakning da. Ikke så lett at det blir sjokolade overalt. Heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn..

6011739[/snapback]

 

Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn..

6011739[/snapback]

 

Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse.

6012180[/snapback]

Hallo? Vær heller positivt overrasket om du får en sjokolade eller ei da... ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjøper meg en løve i matbutikken om jeg har lyst på jeg. Koster ikke mer enn 15 spenn..

6011739[/snapback]

 

Jeg ville heller hatt 15,- lavere pris enn en "påtvunget" sjokolade. Dersom jeg har lyst på en sjokolade, så kan jeg heller kjøpe den selv. Kanskje Netshop kan legge ut sjokolade som en egen kategori for de som ønsker å ta med en sjokolade på kjøpet, så kan vi andre heller slippe å betale for disse.

6012180[/snapback]

 

 

 

Det er det samme som bravo butikkene... kjøper du 2 dvd'r så følger det med 1 pose chips... men hva om jeg ikke vil ha chips da! Nej... den skal følge med får du bare beskjed om :p Det er så enkelt... at du du får og sier du ikke vil ha så må du ta det! Rart :D men allikevel... chpisen var god den :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...