verwooks Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Får opp en blåskjerm med dette hver gang jeg starter opp window. Uansett om det e ri safe mode, command mode. What so ever. Har knotet med diverse instillinger med et tweake program til xp, og noe har gått galt? finnes det håp? eller blir det format c: på meg? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Prøvd og starte opp med siste fungerende innstillinger? Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kjør en test på minnet ditt. http://www.memtest86.com/ Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 regner meg at siste fungerende instillinge er hvis jeg har hatt system restore aktivert? det har jeg ikke. Ikke nødvendig og teste minnet. Det er i orden. Er pga noen instillinger Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Tror ikke du kan ha foretatt deg noen instillinger som påvirker sikkerhetsmodus. Ville teste minnet, evt sjekke om cpu kjøleren er en lodott. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Bare noen tanker, umulig å gi grunn for feilmelding med bare IRQL_NOT LESS OR_EQUAL. Kanskje du kan poste feilmeldingen i event viewer. Om du har muligheten til å arbeide litt i Xp så kan du starte med å sjekke at ikke noe maskinvare deler samme IRQ(gjøres i device manager/properties). Typisk nettverk og SATA kontroller. Edit: Tipper det er et driver problem, prøv å oppdatere til nyeste. Endret 29. april 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 sistnevnte fungerte faktisk takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå