Mala Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Eg legger ved link til IGN,her er det noen nye bilder pluss film fra spillet Spillet bengytte U3 motore,så grafikken er det ihvertfall ingenting å si på. eg elsket de forrige,spesielt EIB,så dette er en tittel eg gleder meg masse til:) http://ps3.ign.com/articles/703/703485p1.html Film i 720p oppløsning Endret 30. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Oh, skal si Gleder meg virkelig til "nextgen" spillene, må vel ha ny pc til dette Håper de viser endel under E3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Det blir ihvertfall flott om man kan få den firheten utviklerene love,men no har jo det lbitt en trende å hype spillene sky-high Ser også til at de legger inn mye meir arbid på med-soldatane med gode animasjoner etc. No har jo også EA med det neste MOH spillet love extremt god frihet,og muligheter for fleire innfallsvinkel på å løse oppdragene.Så da er det jo på sin plass for Gearbox å matche dette i BIA. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det blir lovet og lovet og lovet men hvor mye blir holdt? Joda, dette ser bra ut, men er det dette vi får når vi endelig får tak i det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Det blir lovet og lovet og lovet men hvor mye blir holdt? Joda, dette ser bra ut, men er det dette vi får når vi endelig får tak i det? 6011213[/snapback] Det er AKKURAT det vi gamere må lære oss å ta hensyn til Som du sier, så lar eg meg ikkje rive over ende,men ta ett steg tilbake å se det i sin heilhet når det er mulighet for det. Men ka grafikk angår, har vi jo sett fra andre spill noe av det motoren er kapabel til. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Så dette jeg og, ser helt sykt ut. (har du noen linker til info om nye moh?= Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Så dette jeg og, ser helt sykt ut. (har du noen linker til info om nye moh?= 6011630[/snapback] Beklager for treg respons,men litt mye tv-titting her Her kan du lese litt om Airborne: http://www.gamespot.com/ps3/action/medalof...borne/news.html Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Grafikken så fin ut den, men det andre bildet i sniktitten der synes jeg så forferdelig mye ut som CG. Dessuten synes jeg 2'ern var altfor tragisk til at jeg kan begynne å hoppe i taket over en 3'er. Får vente og se. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Personlig syns eg Earned in blood var mye bedre enn BIA,mye takket vere den mye forbedrede AI`en som de lovte oss si det første spillet,som desverre ikkje kom før i EIB. Spillet hadde også en flott måte å formidle historien på med Joe "Red" Hartsock som blei intervjuet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Skal være enig i at EiB var bra, men det var ikke godt nok for å være en oppfølger. Som en utvidelse hadde den vært genial. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Skal være enig i at EiB var bra, men det var ikke godt nok for å være en oppfølger. Som en utvidelse hadde den vært genial. 6013078[/snapback] Godt poeng der, eg ignorerte det faktum at det var en oppfølger,og såg på det som ein annen vinkling av BIA,noe det i og for seg var. Koste meg uansett igjennom spillet :wub: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) dette kan vell ikker være ingame... må vere rendered.... eller ? helt sykt hvor bra det så ut... men som sagt.. selv om grafikken er topp, kan spillet være en flopp edit: FY flate, den videoen så helt RÅ ut! noen som et når den kommer? skal ha EDIT2: så det sto PS3.. ikke si at den kommer bare til PS3... håper den kommer til X360 og PC også... Endret 30. april 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg så videoen i går på Dagbladet.no og det så utrolig bra ut! Jeg likte spesielt da "jeg-personen" tok imot medsoldaten som ble skutt. Utrolig bra til å være ingame video! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Synes ikke grafikken er noe bra. Ser ut som leire.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Spillet kommer på 360,Ps3 og PC såvidt eg veit Leire? Trudde U3 motoren såg ut som plastikk eg:!: Stemmer jo rikitgnok at utviklerene har modfisert U3 motoren for å ungå plastic-fantastic looket Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 det som plaget meg i begge BIA spillene var at de snakket om super realsime, mens folk tålte 3-4 skudd fra 30.06 pointblank, ble for cs, når det tar 10 skudd med thompson. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ser virkelig bra ut det spillet der utfra videoen. Men noe som irriterte meg i de to forrige, var mangelen på prone, at fienden kunne ta både to og tre rifteskudd i brystet før han falt og den frustrerende ustabile siktinga. Bra med realisme, men de kunne ta med en form for "consentration" som gjorde siktekornet litt mer stabilt sekundet før skuddet ditt ble avfyrt elns. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Ser virkelig bra ut det spillet der utfra videoen. Men noe som irriterte meg i de to forrige, var mangelen på prone, at fienden kunne ta både to og tre rifteskudd i brystet før han falt og den frustrerende ustabile siktinga. Bra med realisme, men de kunne ta med en form for "consentration" som gjorde siktekornet litt mer stabilt sekundet før skuddet ditt ble avfyrt elns. 6015315[/snapback] I likhet med f.eks GRAW,der man kan holde pusten når man sikter Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) I likhet med f.eks GRAW,der man kan holde pusten når man sikter 6015328[/snapback] Ja, og for eksempel som i CoD2 når man "snipet". Nå er der vel ikke så realistisk å holde pusten for hvert skudd under en skuddveksling, men da er det ikke så nøye om hvert skudd treffer. Men mer på lengre langskudd. Endret 30. april 2006 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det ser bra ut, men synes ikke det er så fantastisk mye bedre enn vi har i dag (i allefall på PC). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå