mrflonaldo Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Heisann, skal brenne backupcd av en disk som er bekyttet av safedisk v2. Har nero, og en 24 X plexor brenner.. er det noen muliget med nero, isåfall hvordan, eller andre programmer? Pliz help! :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: mrflonaldo skrev (2002-10-02 20:10):Heisann,skal brenne backupcd av en disk som er bekyttet av safedisk v2. Har nero, og en 24 X plexor brenner.. er det noen muliget med nero, isåfall hvordan, eller andre programmer? Pliz help! :smile: I teorien skal det funke med Nero, men det gjør det ikke. Den gamle Safedisc klarte den å ta, men men... Du må nok ha et prog som heter CloneCD Den er fullt kompitabel med din spiller. Det finnes selvsagt flere progz som kan gjøre denne en av dem er blindwrite så vidt jeg husker, men CloneCD er det letteste. Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Hvilke instillinger på jeg ha i cloncd eller blindwrite for å få dette til å funke a? Jeg har begge programmene.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: mrflonaldo skrev (2002-10-03 15:28):Hvilke instillinger på jeg ha i cloncd eller blindwrite for å få dette til å funke a? Jeg har begge programmene.. les litt rundt på http://www.gamecopyworld.com forumet, der vet de alt. Persolig husker jeg ikke helt nøyaktig hva tingene skal stå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå