notarget Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Når jeg skrur på pcen restarter den med engang, den piper også:-? Jeg har prøvd å ta ut batteriet og sette den inn igjen,hjalp ikke.. hva skal jeg gjøre??? ps: skal på Oslo Lan i morra.. må få fiksa det fort!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 [*] Lag bedre emne overskrift neste gang [*] Hva slags HW har du? [*] Hva slags pip er det? korte, lange, hvor mange.. ligger en del info der :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-10-02 20:09 ] Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Intel P4 1.8 ghz 512 rd ram Win XP GF 3 'asus v8200 deluxe' Korte pip. Hver sekund liksom... ps: hjelp :'( [ Denne Melding var redigert av: notarget på 2002-10-02 20:24 ] Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det har skjedd en slags piping med min PC også engang. Bare se om alle kablene (inni og utenpå) data'en sitter orgentlig fast. Jeg vet ikke om det funker , men det er uansett vært et forsøk. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå