Gå til innhold

PC til under 8k.

Anbefalte innlegg

Hallo hw.no forumet. Jeg trenger litt hjelp her, min bror som nettopp var konfirmant fikk min gamle spillpc, men det virker nå som hovedkortet har vandret til de evige jaktmarker.. (A7V8X) Har holdt lenge nå, men er vel på tide å bytte. Skjermkortet er forøvrig hercules 9700pro.

Tenkte han skulle få seg nytt hovedkort, cpu, ram, skjermkort, og harddisk. Kabinett har jeg med 400W strømforsyning, skjermen og resten er og svært bra. Må innrømme jeg er litt out of date på hva som er bra og ikke idag så håper på litt hjelp fra dere. den skal hovedsaklig spilles på, være så rask og stabil som mulig, og jeg ville foretrekke et alternativ med AMD (ingen intel/amd) disk her, jeg har hatt amd siden de kom ut og jeg foretrekker det fremfor intel. smak og behag.

Er det noen som har noen fornuftige sammensettninger? Hadde det vært et skjermkort med SLi/crossfire teknologi så hadde jo det vært best for mulig oppgradering senere..

Mvh

Koskov

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar
Hvorfor bytte strømforsyning når den er på 400w? At den er gammel?

Koskov

6016388[/snapback]

Jeg vil anbefale ei god strømforsyning på 450W til skjermkortet. 400W vil nok gå om strømforsyningen er god, men jeg ville ikke risikért at pcen hadde blitt ustabil.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

fortell heller hva psu du har? 400 watt, max eller 420 max?

eller er det 380watt max 400watt?

7900gt bruker vel 70 watt.

The total Watts is important but the Total Amperage Available on the +12V Rail(s) is the most important, followed by the +5V amperage and then the +3.3V amperage. Because of the increased power consumption of the new high-power video cards the recommended minimum for +12V is 26A, for SLI 35A.

http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp

320gb kjøp 250gb fås fra 700kr, 450kr for 70gb

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...