TeggY Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, så jeg legger den her.. An.no stemming Kan alle være så snille å stemme på "Åndenes Makt"? Jeg og noen kamerater som har laget den og vi vil gjerne vinne Hadde vært fint om dere kunne stemme.. Tilbakemeldinger om filmen mottas med takk Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 ASL IRL har et rimelig heftig forsprang på dere. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Siden du har MacGyver som avatar. Dere får bank av ASL IRL, da. Endret 29. april 2006 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Du fikk en stemme fra meg , men tror nok ikke du vinner... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Heller tvilsomt at dere vinner ja. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 artig konsept, men asl irl var dessverre best av alle. må innrømme at jeg er litt skuffet over bankgata... har jeg ikke etterlatt noe godt der? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Vell, vi har våre mistanker om at det er juks inne i bildet, ettersom de fikk 800 stemmer på 3 timer.. Så vi jobber med å få noen til å se nærmere på det.. Pluss at vi har et hemmelig våpen som vi tar i bruk mot slutten. Så bare fortsett og stem, så skal jeg nevne diskusjon.no i takketalen<3 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Beklager, jeg likte ikke filmen. Så jeg stemmer nok ikke på dere. Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Beklager, jeg likte ikke filmen. Så jeg stemmer nok ikke på dere. Uansett, lykke til. 6011130[/snapback] Helt greit at du ikke likte filmen, for alle kan vell ikke like den? Men hvilken film stemte du på da? Ikke ASL IRL vell? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ikke stem på Tverlandet filmen! Jeg er selv fra Tverlandet, og mener den var GRUSOMT dårlig! /puke Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 ga deg en stemme eg og, men ASL IRL eier dere. den var MYE bedre enn deres film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå