Gå til innhold

bbcode testing foregår her

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som jeg trodde du hadde funnet opp en genial bbcode som tillot så mange mellomrom man vil ha mellom ordene sine, men så bruker du bare center, right, left, skuffet :hm: .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Nå som jeg trodde du hadde funnet opp en genial bbcode som tillot så mange mellomrom man vil ha mellom ordene sine, men så bruker du bare center, right, left, skuffet :hm: .

6010243[/snapback]

*mer testing*

6010278[/snapback]

*Me too teste*

*fett* kødda til Ueland sitt innlegg i quoten :cool::wee:

Lenke til kommentar

fin test

@aadnk: Hvordan fikk du mange mellomrom mellom? Brukte du code -funksjonen slik jeg gjør? Sette code rundt teksten for så å ta det bort etter å ha postet innlegget? Går jo det, men det er så tungvint.

Lenke til kommentar
@aadnk: Hvordan fikk du mange mellomrom mellom? Brukte du code -funksjonen slik jeg gjør? Sette code rundt teksten for så å ta det bort etter å ha postet innlegget? Går jo det, men det er så tungvint.

6012641[/snapback]

Jeg satte inn såkalte HTML-entities, i dette tilfellet  , for formålet. Da kunne jeg poste innlegget uten at «overflødige» mellomromkarakterer ble fjernet. Den Code-metoden din var for øvrig heller ikke så dum. :)

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Hmm, hvor setter man inn det da?

, Teste teste

hallaien

teste opera 9 beta på bbcodes... sette inn litt farge her og der og diverse

Yay! Opera 9 er genial :w00t:

merkerlig var ikke farge her jo *teste igjen*

edit: var visst farge der likevel:

Note to myself: Lilla var vanskelig å få øye på.

men det med html entites skjønte jeg ikke noe særlig av...

Lenke til kommentar

tror jeg spoiler denne jeg :p

hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei                hei             hei                            hei                               vvvhei                               vhei                           hei                               hei                                            vvhei

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...