Gå til innhold

Spillverket.no: For små skjermbilder

Anbefalte innlegg

Hei, jeg følger med på gamer.no og leser de fleste omtalene dere skriver. En ting som irriterer meg når jeg ser på skjermbilder fra spillene, er at de er så små! Det er ofte jeg sitter og myser for å prøve å forstå hva forskjellige knøttsmå og "blurry" figurer i spillene er. Bildene sier meg svært lite om hvor detaljert grafikken i spillene faktisk er. Er det noen sjanse for at dere kan legge ut større skjermbilder heretter?

Ellers takk for en veldig bra side!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermbildene er jo ganske store. Du må bare trykke på de rette stedene. Hvis du ser et bilde i en anmeldelse og vil se det bildet i en større utgave så trykk på bildet. Da kommer du til en oversikt over mange bilder fra spillet. Trykk på det bildet du vil se og du vil se bildet i middels størrelse. Over bildet står det: Se større versjon. Trykk og se større versjon av bildet.

Kanskje ikke forklart på den enkleste måten, men prøv det så skjønner du sikkert

Lenke til kommentar

Aha! Takk for tipset. Jeg har alltid oversett "Se større versjon"-linken, inntil nå. :blush: Antakelig har jeg tatt det for gitt at bildene ikke finnes i større versjon, fordi når man klikker på dem, kommer bare neste bilde fram. På samtlige andre nettsteder jeg bruker, er det slik at det kommer en større versjon når man klikker på selve bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...