remi sture Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Heisann! Som emnet sier lurer jeg på hvordan jeg kan få lagt over dette scriptet i en ekstern fil, slik at jeg slipper å ha samme koden i hver eneste fil jeg skal bruke dette i. Slik det er nå må den ligge i body for å fungere. Noen som kan hjelpe meg? http://vadmyra.no/tooltip.php (hold musen over bildet) Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Legg all javascript-koden i en fil med endelsen .js og bruk <script type="text/javascript" language="javascript" src="fila.js"></script> Lenke til kommentar
remi sture Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Det har jeg jo selvfølgelig prøvd. Men det fungerer ikke det. Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det har jeg jo selvfølgelig prøvd. Men det fungerer ikke det. 6017249[/snapback] Er det mulig! jeg testa det litt og det virker som det bare funker når man plasserer <script type="text/javascript" language="javascript" src="høns.js"></script> etter <div id="dhtmltooltip"></div> i html-fila. Funker ikke å ha den i <head> Wierd :!: Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Scriptet regner antagelig med at elementet (id'en) dhtmltooltip er i DOM før det kjøres. Siden dette ikke er tilfellet når du legger koden i <head>, krasjer javascriptet, og det fungerer ikke når hele siden er lastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå