thelea Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har prob med Ati Radeon 64mb ddr i cs. Kjører win2k med nyeste skjermkort drivere. Når jeg velger opengl mode i cs så hakker grafikken og ser lite pen ut. Velger jeg d3d går alt greit i spillet helt til jeg går ut i menyen igjen. Da blir alt svart, men forsvinner når jeg går ut i spill igjen. Fortsetter jeg litt slik fram og tilbake, blir alt tilslutt svart. Hvor ligger problemet?? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-08 09:52 ] Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har du prøvd noen litt eldre drivere? Forrige versjon kanskje? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja litt eldre drivere er ikke så veldig dumt egentlig. Og prøv deg litt frem med vsync også. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 19:54, skrev thelea:Har prob med Ati Radeon 64mb ddr i cs. Kjører win2k med nyeste skjermkort drivere.Når jeg velger opengl mode i cs så hakker grafikken og ser lite pen ut. Velger jeg d3d går alt greit i spillet helt til jeg går ut i menyen igjen. Da blir alt svart, men forsvinner når jeg går ut i spill igjen. Fortsetter jeg litt slik fram og tilbake, blir alt tilslutt svart. Hvor ligger problemet?? Det tror jeg ligger i Refresh rate buggen i win2k...hadde samme problem før. Det med at grafikken i cs hakker i opengl er fordi spillet kun kjører på 60hz. Last ned dette programmet. Det fikser problemet ditt. DA får du spilt i 85hz og da skal grafikken i opengl bli mye bedre Svar meg på forumet hvis det funker, skulle likt å høre om det funker :wink: [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-10-03 00:50 ] Lenke til kommentar
thelea Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Nope. Refreshraten er enda 60 og hakker som f. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hmm...har du prøvd å søke på google ? Det kan godt være at det programmet jeg tipsa deg om ikke støtter driverne du bruker. [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-10-03 23:20 ] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har du fikset det elle ? Prøvd et annet program ? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har vaert borti noe av det samme selv. Hos meg var det vsync som kunne for det. Det _hakket_ til tider ganske kraftig, men naar jeg saa slo paa vsync, ble det mye bedre. Husk at HZ paa skjermen henger sammen med antall fps naa som vsync er paa. Da kan det vaere fint aa laste ned nvrefreshtool fra http://www.guru3d.com/files Gi tilbakemelding hvis det er noe du lurer paa, saa skal jeg proeve aa gi deg en liten guide. (Neimen ikke lett aa skrive med engelsk tastatur) _________________ Jens Lund Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TheOne[X] på 2002-10-08 01:56 ] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 01:53, skrev TheOne[X]:Har vaert borti noe av det samme selv. Hos meg var det vsync som kunne for det. Det _hakket_ til tider ganske kraftig, men naar jeg saa slo paa vsync, ble det mye bedre. Husk at HZ paa skjermen henger sammen med antall fps naa som vsync er paa. Da kan det vaere fint aa laste ned nvrefreshtool fra http://www.guru3d.com/files Gi tilbakemelding hvis det er noe du lurer paa, saa skal jeg proeve aa gi deg en liten guide. (Neimen ikke lett aa skrive med engelsk tastatur)_________________Jens LundGamer.no nvrefreshtool funker vel bare for geforce serien. Thelea har ATI kort... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ffs! Bruk Powerstrip. Da kan du gi f... i refreshrate fixer og overklokkings program for skjermkort. Skjønner ikke at folk maser med refreshrate fix når Powerstrip fixer det for deg, og har MANGE kule funksjoner. Låse Hz i forskjellige oppløsninger, forskjellige gamma i forskjellige spill som Powerstrip selv husker. Dette er bare for å nevne noen. Kjekt for CS spillere egentlig, da de som regel har veldig høy brightness på CS i forhold til andre spill. Og sist men ikke minst. Powerstrip er ikke et stort program, men et kraftig et! _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-10-08 11:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå