Gå til innhold

Hvis jeg skal handle en pc for 15000+, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet det, men ikke alle webshopper som har allt.

Men det var generelt ikke det som var spørsmålet mitt anyways.

Spørsmålet mitt var hvem som er billigst når det kommer til å svaie rundt med store penger.

6010616[/snapback]

Hvem som er billigst kommer jo helt ann på hva du skal kjøpe, noen butikker har bra pris på f eks CPU'er mens en annen butikk kan f eks være billigst på skjermer.

For å finne ut hvor det er billigst for den pcen du skal ha må du sjekke litt rundt, noen ganger er det billigst å kjøpe alt et sted og noen ganger så er det billigere å handle i flere butikker.

Lenke til kommentar
Jeg vet det, men ikke alle webshopper som har allt.

Men det var generelt ikke det som var spørsmålet mitt anyways.

Spørsmålet mitt var hvem som er billigst når det kommer til å svaie rundt med store penger.

6010616[/snapback]

Hvem som er billigst kommer jo helt ann på hva du skal kjøpe, noen butikker har bra pris på f eks CPU'er mens en annen butikk kan f eks være billigst på skjermer.

For å finne ut hvor det er billigst for den pcen du skal ha må du sjekke litt rundt, noen ganger er det billigst å kjøpe alt et sted og noen ganger så er det billigere å handle i flere butikker.

6012760[/snapback]

Lenke til kommentar
Shg.no har jo vunnet sann pris her på hw. Jeg foretrekker netshop, men du kan jo bruke pris guiden.

6017878[/snapback]

Jeg bruker prisguiden, men skal forsatt ha alt fra en butikk.

Vis jeg skal handle overalt, alså der prisguiden mener hver enkelt vare er billigst kom jeg på 14k på ett oppsett, netshop skulle ha 1k mer for alt utstyret.

Så netshop virker jo ganske grei, og stort utvalg har de også.

Lenke til kommentar

Husk bare på at pris ikke er alt. Kan anbefale Netshop, de er ikke alltid billigst men sånn som jeg opplever de så er de veldig service instillte. Og det er verdt noen kroner for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...