themanfrom Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Noen webshopper er gode når det kommer til pris på enkelt ting. Men hvis jeg skal kjøpe alle komponenter utenom mus, tastatur, kabbinett, vifter og kjøling, og jeg skal bruke 15000kr, hvor handler jeg? shg.no? netshop?(netshop virka dyrt på mange komponenter) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Sett sammen en handleliste på hw med det du vil ha så kommer den billigste netshopen opp men du har kanskje gjort det? Endret 29. april 2006 av csViRuS Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Jeg vet det, men ikke alle webshopper som har allt. Men det var generelt ikke det som var spørsmålet mitt anyways. Spørsmålet mitt var hvem som er billigst når det kommer til å svaie rundt med store penger. Endret 29. april 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg vet det, men ikke alle webshopper som har allt. Men det var generelt ikke det som var spørsmålet mitt anyways. Spørsmålet mitt var hvem som er billigst når det kommer til å svaie rundt med store penger. 6010616[/snapback] Hvem som er billigst kommer jo helt ann på hva du skal kjøpe, noen butikker har bra pris på f eks CPU'er mens en annen butikk kan f eks være billigst på skjermer. For å finne ut hvor det er billigst for den pcen du skal ha må du sjekke litt rundt, noen ganger er det billigst å kjøpe alt et sted og noen ganger så er det billigere å handle i flere butikker. Lenke til kommentar
gammelt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg vet det, men ikke alle webshopper som har allt. Men det var generelt ikke det som var spørsmålet mitt anyways. Spørsmålet mitt var hvem som er billigst når det kommer til å svaie rundt med store penger. 6010616[/snapback] Hvem som er billigst kommer jo helt ann på hva du skal kjøpe, noen butikker har bra pris på f eks CPU'er mens en annen butikk kan f eks være billigst på skjermer. For å finne ut hvor det er billigst for den pcen du skal ha må du sjekke litt rundt, noen ganger er det billigst å kjøpe alt et sted og noen ganger så er det billigere å handle i flere butikker. 6012760[/snapback] Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Shg.no har jo vunnet sann pris her på hw. Jeg foretrekker netshop, men du kan jo bruke pris guiden. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Shg.no har jo vunnet sann pris her på hw. Jeg foretrekker netshop, men du kan jo bruke pris guiden. 6017878[/snapback] Jeg bruker prisguiden, men skal forsatt ha alt fra en butikk. Vis jeg skal handle overalt, alså der prisguiden mener hver enkelt vare er billigst kom jeg på 14k på ett oppsett, netshop skulle ha 1k mer for alt utstyret. Så netshop virker jo ganske grei, og stort utvalg har de også. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sist jeg bygget ny maskin kjøpte jeg fra MPX og PCUtstyr Du må lete litt og finne ut av hvor du får det meste du trenger fra færrest butikker til best pris. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Husk bare på at pris ikke er alt. Kan anbefale Netshop, de er ikke alltid billigst men sånn som jeg opplever de så er de veldig service instillte. Og det er verdt noen kroner for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå