3nity Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 jeg liker å se på sånn anime som ichgio 100% love hina og chobits men jeg vet ikke om flere sånne love/comedy serier... noen some har forslag ? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 mahou sensei negima school rumble Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ai Yori Aoshi Ai Yori Aoshi Enishi Amaenaideyo Amaenaideyo Katsu Futakoi Girls Bravo Hand Maid May Happy Lesson Karin Kareshi Kanojo no Jijou Kashimashi ~ Girl meets Girl Lamune Onegai Teacher Onegai Twins Ja, det er vel den sjangeren det finnes flest av.... Noen forslag her iallefall. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 støtter godt opp under følgende: onegai twins onegai sensei girls bravo mahou sensei negima hani hani steel angel kurumi DearS Excel saga Galaxy Angel Popotan Yumeria 2x2 shinobuden har sett dem alle tvers igjennom, unntatt Popotan. herlig underholdning. men av hele listen så setter jeg Mahoromatic høyest. det var akkurat den som fikk meg hektet for livet Lenke til kommentar
3nity Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 takker alle hr for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Virkelig glad for at jeg er ferdig med den love hina perioden.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Uh, Green Green er vel som Lova Hina, bare at det faktisk er en slags fremgang. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 For de som liker Naruto i tillegg til love/comedy kan forsøke en ny serie som er kommet som heter "Himawari!". Naruto meets Love Hina/Onegai Teacher o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå