Gå til innhold

Billig frontpanel med uttak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte mest på det praktiske når jeg bestillte dem, en skal jeg ha for å få letter tilgang til portene og en til gamlingen så han slipper å rote til ledningene bak PC'n under kontordisken sin når han skal koble til div USB "apparaturer" Utseendet hos han spiller ihvertfall ingen rolle.

Lenke til kommentar

PS:

Når jeg bestillte min vantec nexus så fikk jeg med usb og fw kabler som må kobles til vanlige plugger, og ikke til internplugger til hovedkortet. Så for min del så betydde det at jeg måtte strekke kablene ut av kabinettet og koble dem til i respektive eksterne kontakter.

Vet ikke om du får bedre kabler med til den der, men tipper det. Finnes jo ikke interne ps2 kontakter som regel.

Synd det er så vanskelig å få tak i internkontakter løst med ymse overganger.

Edit: Glemte å si at den dingsen ser græll ut, men ikke alle som bryr seg om utseende hehe.

Endret av DarkSlayer
Lenke til kommentar

Der kom frontpanelene i hus og de ser ikke såværst ut i de trasige gamle gråhvite kontor PCene de ble montert i! :)

Gode kontakter som holder det som tilkobles godt.

Veldig lett å montere, det var sånne plugg inn bak kabel i f.eks USB bake på kassen, så har du den flyttet og klar til bruk i front isteden, Lettere enn å koble til sånne småkontakter på hovedkortet.

Veldig fornøyd med funksjonaliteten, synd de ikke har flere farger, men det kan lett lakkeres. Ser jo uansett hva som er USB, lyd og FW, trenger ikke lese det ved kontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...