IceXCool Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hva tror dere om denne saken? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SKFC4S3&mcat=c153 Bestillte ettpar stk bare fordi de var billige og hadde bra uttaks muuligheter, men jeg ville se hva dere synes. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ser bra ut..billigt var det også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har kikka på den før, men har det jeg trenger. Uansett så er den absolutt grei. USB2.0 = bra og PS2port var litt overraskende, men egentlig smart. Kanskje ikke så pen, men det finnes jo alltid spraylakk! Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Tenkte mest på det praktiske når jeg bestillte dem, en skal jeg ha for å få letter tilgang til portene og en til gamlingen så han slipper å rote til ledningene bak PC'n under kontordisken sin når han skal koble til div USB "apparaturer" Utseendet hos han spiller ihvertfall ingen rolle. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) PS: Når jeg bestillte min vantec nexus så fikk jeg med usb og fw kabler som må kobles til vanlige plugger, og ikke til internplugger til hovedkortet. Så for min del så betydde det at jeg måtte strekke kablene ut av kabinettet og koble dem til i respektive eksterne kontakter. Vet ikke om du får bedre kabler med til den der, men tipper det. Finnes jo ikke interne ps2 kontakter som regel. Synd det er så vanskelig å få tak i internkontakter løst med ymse overganger. Edit: Glemte å si at den dingsen ser græll ut, men ikke alle som bryr seg om utseende hehe. Endret 30. april 2006 av DarkSlayer Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Der kom frontpanelene i hus og de ser ikke såværst ut i de trasige gamle gråhvite kontor PCene de ble montert i! Gode kontakter som holder det som tilkobles godt. Veldig lett å montere, det var sånne plugg inn bak kabel i f.eks USB bake på kassen, så har du den flyttet og klar til bruk i front isteden, Lettere enn å koble til sånne småkontakter på hovedkortet. Veldig fornøyd med funksjonaliteten, synd de ikke har flere farger, men det kan lett lakkeres. Ser jo uansett hva som er USB, lyd og FW, trenger ikke lese det ved kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå