Glipp Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei! Spiller på lightningsblade, og det er veldig skjeldent jeg får grupper dit jeg vil osv.. så er det en low pop server.. så jeg tenkte at jeg skulle flytte priesten min over til en full pop server.. (der jeg faktisk an få grupper osv) men når jeg ser innpå wow.europe.com så har de egne flytte liste.. fra high til low.... er det ikke mulig og flytte fra low til full? -takk Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Naturlig nok kan du ikke flytte til en full server. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Æsj.. gidder ikke og starte over igjen jaja, det var synd, er kjipt med low pop, når det mange ganger ikke er noen som vil gjøre en instance som meg Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Du kan kun flytte når det er character migration, og naturligvis er det aldri migration fra en lowpop til en full server. Du kan jo seff vente på åpen migrering, som har vært "coming soon" i snart et år. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Tja,,,Arathor er full , men min andre nye konto lagde jeg en karakter til der i dag Full og full Endret 30. april 2006 av War Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 At en server er "Full" betyr at folk som ikke har characters der fra før ikke kan lage characters der i "prime-time", så hvis de absolutt vil ha en character der må de gjøre det midt på natta. Fint system i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå