TheIlluminated Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har dette kortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Får bootet, kommer opp der den leter etter hdd, cd-rom etc. Så kommer det at bios/CMOS har for lite strøm! Så slår den seg av. Kan gå inn i bios, men når jeg skal lagre slår den seg rett av og rebooter ikke. Har prøvd å resete biosen. Hva kan vær feil? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er det noe som plutselig har kommet eller kommet ved bytte av hk?? evt om du har for liten psu?? siden du har en Amd på dette kortet tenker jeg på.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Har ikke vært et problem i det hele tatt, skjedd i dag. Maskinen har vært oppegående i ca 3 måneder (alt nye komponenter). Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 ok. kan det være det BIOS/cmos batteriet (eller hva det heter) som synger på siste vers? Har desverre ingen aning, men slenger ut noen "muligheter" :???: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Huff, noen som helst? Kan ikke tro at kortet har takker for seg etter bare tre måneder :sad: Har garantien, men uansett. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Basus skrev (2002-10-02 20:01):Huff, noen som helst?Kan ikke tro at kortet har takker for seg etter bare tre måneder :sad:Har garantien, men uansett. Kan du si hva du har av hardware, Vilket os og hvor store psu du har, Mistenker at du har forliten psu eller at psu'en er defekt. Men eg bare tror. Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Høres heller ut som en defect i CMOS brikken, eventuelt batteriet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå