amundsf Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei! Jeg har dennn 3Com Trådløse Routeren. Har problemer med at den er særdeles ustabil, og tenkte å forsøke å oppdatere firmwire'en... Har da forsøkt den øverste fila her. Problemet er at når jeg forsøker å oppdatere routeren får jeg beskjed om at det er feil fil.... Noen som har vært borte i samme problem og som har løsningen? - Amund Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei! Jeg har dennn 3Com Trådløse Routeren. Har problemer med at den er særdeles ustabil, og tenkte å forsøke å oppdatere firmwire'en... Har da forsøkt den øverste fila her. Problemet er at når jeg forsøker å oppdatere routeren får jeg beskjed om at det er feil fil.... Noen som har vært borte i samme problem og som har løsningen? - Amund 6009775[/snapback] Den routeren du snakker om har kommet i tre ulike utgaver 3CRWE554G72, 3CRWE554G72Tog 3CRWE554G72TU og firmwarene går ikke om hverandre. Så pass på at du har fått stokka bokstavene riktig Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Jeg har den med T, uten U og har brukt riktig firmwire ja. EDIT: Fått det til å fungere. Glem det. Bare jeg som har vært litt "sutt" :!: Endret 29. april 2006 av amundsf Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) *Slettet* grunnet løst. Endret 29. april 2006 av amundsf Lenke til kommentar
pahf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har samme problemet nå, men ingen av de overnevnte filene fungerer på routern min,. får beskjed om at det er feil fil uansett hvilken jeg tar. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har samme problemet nå, men ingen av de overnevnte filene fungerer på routern min,. får beskjed om at det er feil fil uansett hvilken jeg tar. 6412463[/snapback] Feilen jeg gjorde var i alle fall veldig amatørmessig: Jeg la ikke merke til at filene måtte pakkes ut, installeres eller noe sånt noe. Husker ikke helt nå, da det er en stund siden... Håper dette hjelper deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå