Gå til innhold

Ang. overgang fra Sense til Chess


Anbefalte innlegg

Fikk brev i dag Fra Sense (Chess) om at jeg fra 01.05.06 (...) ville bli overført til Chess Move, altså et dyrere abonnement for meg enn det jeg har i dag. Simkortet ville i midlertid bli sendt ila mai-juni, men det er altså ikke mottatt, og 1.mai er jo som kjent på mandag.

 

Spørsmålene mine er derfor:

 

1. Kan jeg endre operatør uten å få nytt sim-kort?

2. Har Chess/Sense lov til å endre dette på så kort varsel?

 

Synes ikke dette er helt bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"chess makes sense" =D =D

 

Nej, men ved større endringer så skal det varsles god tid i forveien. Vet at det ble gjort med Chess overføringen. Men det fra Sense virka litt suspekt.

Eneste fordelen dersom du har binding eller oppsigelses tid, er at du kan opphøre dems kundeforhold på dagen om du ikke er intressert i overgangen ;)

Lenke til kommentar

Nei det kan de ikke.

 

Bare referer til deres abonnementsavtale der det står så fint under punkt 4:

 

"Sense kan endre avtalevilkårene med én måneds varsel. Varsling gis ved utsending av faktura, SMS eller epost. Priser for bruk av abonnementet i utlandet (internasjonal roaming) fastsettes ikke av Sense alene og anses ikke som en del av avtalevilkårene. Oppdaterte vilkår og prislister finnes på www.Sense.no. For abonnement med nedbetalingsavtale for telefonkjøp gjelder egne bestemmelser om endring av vilkårene, se punkt 5."

 

Så du trenger ikke å finne deg i å bli overflyttet til Chess Move før det har gått en måned.

 

Du trenger heller ikke nytt simkort for å overføre nummer, eneste du trenger er navn og nummer. Altså navnet på juridiske eieren.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...