m0g1e Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Norton fungerer ikke i 64-bits Win xp pro. (Det står det på sidene dems til og med, og de gjør ingenting med problemet foreløbig.. ) Så, hadde vært kjekt med et virusprogram som fungerer på 64-bit? Om det er gratis eller dyrt så skriv det opp! Tar imot alle forslag med takk! Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde prøveversjonen av Win XP 64, og da brukte jeg Avast, som er gratis. Det var det eneste programmet som jeg fikk til å fungere ihvertfall, og det fungerte problemfritt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 BitDefender går smertefritt, men det er vel ikke gratis. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Takker! Men finnes det noen måte å sammenligne disse antivirus-prog opp imot andre, og se hvor gode og sikre de egentlig er? Skal få lastet ned i morgen å prøve dem Edit: Jeg har også prøveversjonen. Men jeg antar at det er de samme problemene på fullversjon xp pro 64-bits uten prøveperiode? Med mindre disse er noe videreutviklet enn den trialen som ligger hos windows nå da... Endret 29. april 2006 av nollie Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 NOD32 sier nå i alle fall at de kjører under 64 bit http://www.eset.com/ Lenke til kommentar
persistent Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Både avast og NOD32 fungerer greit på 64-bits XP. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Off! Mye småtrøbbel med win 64 asså. Noe off-topic her: Java Environment finnes i x64? Solaris? Eller forresten. Vil nesten starte "Den store x64-tråden" eller noe. Fins det kanskje? Er for trøtt til å lete nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå