anon12234 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hei, bankkortet mitt ble selvfølgerlig slukt av en minibank rett før russetiden. må skaffe nytt, det hadde vist ekspirert eller noe. nå er russetiden rundt hjørnet og jeg har ikke gyldig ID, har ikke så veldig lyst til å vimse rundt med passet mitt i fylla heller. noe som vet hvordan man kan skaffe gyldig identifikasjon raskest mulig? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 i Banken kanskje? eller på politistajsonen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har samme problemet. Har ikke bankkort lenger og ikke har jeg lappen heller. Ser utrolig teit ut når du flyr rundt og flasher passet ditt overalt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Bankkort er raskest hvis du peser banken litt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg mista kortet mitt, og trengte nytt kort kjapt ettersom jeg snart reiser på sjøen. Ringte og forklarte for banken (Postbanken) og de sa det vanligvis tok 2 uker. Etter litt forklaring fikk jeg høre at det skulle gå fort. 4 dager etterpå sitter jeg med nytt kort. Kjekt. :] Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Snuten kan vel skaffe deg id på dagen tror jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Snuten kan vel skaffe deg id på dagen tror jeg. 6012258[/snapback] I form av nødpass ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå