Gå til innhold

beste sli hk

deggis

Anbefalte innlegg

emnetittelen sier det meste..jeg trenger et bra sli hk 939..!noen som vet eller har meninger om hva som er best med tanke på klokking,pris osv?et litt framtidsrettet og gjerne. :!: har epox ep-9npa ultra nå...bra det bortsett fra at det ikke er sli og den bråkete chipsettvifta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror nok DFI er det beste valget ja.

Hilsen,

efikkan.

6012336[/snapback]

er altså klokke egenskapene verdt mer enn sli 16x på asus sitt kort? mulig jeg må ha nytt kort og da lurer jeg litt.....

Lenke til kommentar
Jeg tror nok DFI er det beste valget ja.

Hilsen,

efikkan.

6012336[/snapback]

er altså klokke egenskapene verdt mer enn sli 16x på asus sitt kort? mulig jeg må ha nytt kort og da lurer jeg litt.....

6012704[/snapback]

Det er vel ingen kort som yter bedre med SLI 16x i dag?
Lenke til kommentar

det jeg mener er: valget står mellom dfi og asus, dfi har jo 8 sata porter og er en bedre overklokker, asus har sli 16x og er vifteløst, hvilket velger jeg? er det så mye bedre med 16x sli framfor overklokkingsegenskapene til dfi sitt kort.

Lenke til kommentar
hm...mye forslag her nå...jeg vil helst ha et vifteløst hk med best mulige klokke egenskaper og sli...er vanskelig her nå men..! er vel lurt og ha x16? er det ikke?

6025098[/snapback]

det er det jeg lurer på og, men dfi sitt kort har jo 8 sata porter og klokker bedre, så hva velger vi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...