Gå til innhold

erfaring med jm data as

Anbefalte innlegg

hei lurer på om noen har erfaring med dem?

vurderer å kjøpe denne:

- NYE PC: AMD Athlon64 X2 4200+(939)- DVDRW –7800GT512 –2048 RAM –320 SATA

Ferdigbygget PC

2 USB 2.0 i front og 4 bak

512MB GeForce 7800GT GDDR3 (PCI-Expres), TV Out

Surround 5.1 Lydkort (Integrert)

Gb LAN Nettverkskort (Klar for bredbånd)

AMD Athlon 64 X2 4200+ - Dual Core CPU - 64-bit

1 MB Cache CPU (90nm, Manchester)

NVIDIA nForce4-4x Brikkesett

2048MB Corsair Value PC3200 (matched)

DVD Brenner +/- (Dual Layer)

Sort eller Hvitt kabinett (valgfritt)

320 GB S-ATA 8MB Cache 7200 RPM Harddisk

Lyd tilkoblinger i front

Trådløs Tastatur og Mus

3 års garanti

PC FERDIG MONTERT MED TRÅDLØST TASTATUR/MUS: Kr 10890,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JM Data var jeg i kontakt med engang jeg skulle kjøpe meg skjerm, er vel over 2 år siden. Jeg kjøpte en 21" skjerm som var B vare. Skjermen hadde et par knekk i plasten og dette ble opplyst før kjøpet. Skjermen ble sendt med tog p.g.a. størrelse og vekt. Dette ble jeg informert om. Skjermen var godt pakket inn og virket 100% Dessuten kostet den kun 1000kr og for en skjerm som taklet 1280x1024 i 100hz for 2-3 år siden så var det en veldig grei pris. Det som er negativt er at de ikke nødvendigvis er like proffe som større webshopper.

(ps: nok et unødvendig innlegg av efikkan, han spurte ikke om pcen, men om webshoppen! Jeg vil igjen påminne deg om at kvalitet er viktigere enn kvantitet på et forum...)

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar

(ps: nok et unødvendig innlegg av efikkan, han spurte ikke om pcen, men om webshoppen! Jeg vil igjen påminne deg om at kvalitet er viktigere enn kvantitet på et forum...)

6016316[/snapback]

Og en unødvendig "ps".

Si meg hvorfor han poster en post hvor han spør om en nettbutikk er bra i kategorien "Hjelp til kjøp/salg av pc" og ikke i "Webshopdiskusjoner" og SAMTIDIG legger ved alle specsa og pris og alt. Jeg er da 100% sikker på at han ønsker en formening om selve kjøpet og ikke bare butikken generelt.

Lenke til kommentar

Nok off topic innlegg...

Edit: Om du leser de 20 innleggene som efikkan har pr dag så er det vel rund 10 av dem som gjør noe nytte for seg. Det sier seg selv når man har over 10.000 innlegg på 1.5 år at det blir en masse korte unyttige innlegg også. Det ville du også visst om du har lest enkelte av innleggene hans. Når man først skal svare på et innlegg for at det ikke skal minne om SPAM så bør man kunne svare på hoved spm i tråden ikke bare at det ser ut som en ok pc. Kanskje også kunne begrunne hvorfor det er en ok pc?

Selv svarer jeg kun om jeg vet at jeg har noe nyttig og tilføye eller vet at noen skriver noe som er feil. Derfor har jeg vært medlem i ca 5 ÅR og har kun litt over 700 innlegg. Det er klart at jeg ikke mener alt over det er spam, mange er jo mere aktive i forumet enn meg, men 20 innlegg om dagen blir ikke 20 BRA innlegg om dagen.

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar

Kjøpte en laptop fra JM Data for ca 1 1/2 år siden. Seriøse folk og rask levering.. Kun 50kr ekstra for levering. Men jeg angrer litt på kjøpet, jeg betalte en god del mer enn det PCen var verdt.

Har hørt at mange av skjermene dem har solgt har hatt feil på, døde pixler, riper osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...